کد خبر : 21139

گران ترین نسخه کادیلاک XT6 در راه است

گران ترین نسخه کادیلاک XT6 در راه است

قیمت کادیلاک XT6 همراه با تجهیزات کامل اعلام شد. این خودرو در بالاترین نمونه خود با قیمتی نزدیک به 80 هزار دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش خودروتک ، کادیلاک امید دارد با خودروی جدید XT6 به سهم مناسبی در بازار کراس‌اوورهای لوکس مجهز به سه ردیف صندلی دست پیدا کند. این خودروی جذاب در ژانویه سال جاری میلادی در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی 2019 معرفی شد. در ماه مارس شاهد اعلام قیمت پایه دو تریم این خودرو، پریمیوم و اسپرت بودیم. با توجه به این موضوع که فروش کراس‌اوور لوکس کادیلاک XT6 در آینده نزدیک توسط نمایندگی‌های این شرکت آغاز می‌شود، امکان شخصی‌سازی این خودرو برای خریداران فراهم شده که قیمت مدل‌های مختلف آن را با تجهیزات متفاوت مشخص می‌کند.

تریم پریمیوم این خودروی شاسی بلند با قیمت پایه 53,590 دلار و تریم اسپرت آن با قیمت پایه 58,090 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. این خودروها به صورت استاندارد از یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.6 لیتر بهره می‌برند. این موتور قادر به تولید 310 اسب بخار (231 کیلووات) قدرت است. تریم اسپرت این خودرو تنها مجهز به سیستم چهار چرخ محرک روانه بازار می‌شود که این موضوع، باعث افزایش قیمت پایه آن در مقایسه با تریم دیگر شده است.

کادیلاک برای تریم اسپرت این خودرو 9 رنگ بدنه در نظر گرفته که تنها رنگ نقره‌ای بدون پرداخت هزینه اضافه در اختیار خریدار قرار می‌گیرد. از آنجایی که ما به دنبال مشخص کردن قیمت بالاترین نمونه کادیلاک XT6 هستیم، گران‌ترین رنگ را برای آن انتخاب می‌کنیم. رنگ قرمز Horizon Tuncoat این کراس‌اوور قیمتی برابر با 1225 دلار دارد. برای انتخاب رنگ داخل کابین نباید هزینه اضافه‌ای پرداخت کنید؛ با این حال ترکیب‌های مختلف تنها در صورت انتخاب پکیج‌های سفارشی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پکیج پلاتینیوم کادیلاک XT6 قیمتی برابر با 3700 دلار دارد؛ با این حال در صورت انتخاب آن، قیمت خودروی شما به میزان 9875 دلار افزایش پیدا می‌کند. علت این اختلاف بالا را باید در اضافه شدن قابلیت Enhanced Visibility، پکیج تکنولوژی و پکیج کمکی راننده به این محصول جستجو کرد. در پکیج آخر شاهد حضور ویژگی‌هایی مانند کفی باکیفیت، صندلی‌های چرمی ارتقا یافته، هدآپ دیسپلی، دوربین‌های عقب و بسیاری از سیستم‌های کمکی راننده هستیم. لازم به ذکر است؛ در این پکیج قابلیت Super Cruise حضور ندارد.

در حالی که شما مبلغ اضافه‌ای برابر با 9875 دلار را به شرکت کادیلاک پرداخت می‌کنید، تمام تجهیزات سفارشی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد و برای اضافه شدن ویژگی‌های دیگر به این خودرو، باید پول بیشتری در حساب بانکی خود داشته باشید. از تجهیزات دیگر کادیلاک XT6 می‌توان به صندلی‌های کاپیتان برای ردیف دوم برای نمونه‌های دارای سه ردیف صندلی با قیمت 800 دلار، سیستم سرگرمی و اطلاعات سرنشینان عقب با قیمت 2195 دلار، سیستم دید در شب (Night Vision) با قیمت 2000 دلار، چراغ‌های داخلی کابین باکیفیت با قیمت 700 دلار و قاب پلاک با قیمت 15 دلار اشاره کرد. کادیلاک برای قاب پلاک این کرا‌س‌اوور لوکس 15 دلار از خریدار هزینه طلب می‌کند!

زمانی که تمام پکیج‌ها و تجهیزات سفارشی این خودرو را اتتخاب کنید، قیمت آن به 79,735 دلار می‌رسد. در حالی که قیمت پایه تریم اسپرت تفاوت بالایی با قیمت پایه تریم پریمیوم دارد، درگران‌ترین نمونه آن‌ها شاهد اختلاف قیمت کمی هستیم. تریم پریمیوم کادیلاک XT6 در بالاترین نمونه خود قیمتی برابر با 78,910 دلار دارد که نزدیک به 800 دلار کمتر از گران‌ترین مدل تریم اسپرت است.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها