کد خبر : 21110

انتشار تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان جوک

انتشار تصاویر جاسوسی نسل جدید نیسان جوک

نسل دوم نیسان جوک در حال حاضر در آخرین مراحل تولید قرار دارد و این خودروساز ژاپنی تصمیم دارد در اواخر سال جاری، به طور رسمی از آن رونمایی کند.

به گزارش خودروتک ، این کراس‌اور محبوب براساس پلتفرم CMF-B گروه رنو نیسان تولید خواهد شد.

با وجود این که بدنه این خودرو در تصاویر به طور کامل پوشانده شده، اما باز هم کاملاً مشخص است که نیسان جوک مدل 2020 از نظر ظاهری عجیب‌و غیرعادی خواهد بود. البته احتمال می‌­رود طرح نسل دوم جوک در مقایسه با نسل اول آن معمولی­‌تر باشد.

از خصوصیات بارز در طراحی این کراس‌اور جدید ژاپنی که در کلاس خودروهای ساب‌کامپکت دسته­‌بندی می­‌شود می­‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود نسخه‌­ای کوچک‌­تر از جلوپنجره نیسان موسوم به V-Motion که امضای این خودروساز ژاپنی محسوب می‌­شود.
  • چراغ‌­های جلوی گرد و کوچک که در گوشه‌­ها قرار گرفته‌اند.
  • دو چراغ LED مخصوص روز باریک که دقیقاً زیر در کاپوت نصب شده‌اند.
  • دستگیره درهای عقب همانند مدل قبلی مخفی هستند که ظاهر خودرو را اسپرت­‌تر نشان می‌­دهند.

البته تغییرات جوک جدید فقط به ظاهر آن ختم نمی­‌شود و نسل دوم این خودرو صاحب پلتفرمی جدید موسوم به CMF شده است. بد نیست بدانید نسل جدید از رنو کلیو و رنو کپچر مدل 2020 که قرار است به زودی معرفی شود هم بر پایه همین پلتفرم ساخته شده‌اند. با این حساب، می­‌توان انتظار داشت فضای داخلی این کراس‌­اور کوچک جدید نسبت به مدل قبلی جادارتر بوده و راحتی بیش­تری برای سرنشینان فراهم کند.

تصویر جاسوسی از نسل جدید نیسان جوک

با توجه به این که در خودروهای رنو و نیسان از نظر فنی قسمت­‌های مشترکی وجود دارد، می­‌توان با اطمینان گفت که نیسان جوک جدید از پیشرانه‌های بنزینی 1.0 و 1.3 لیتری مجهز به توربوشارژر بهره‌­مند خواهد بود. علاوه‌براین، انتظار می‌رود پیشرانه هیبریدی 1.6 لیتری جدیدی که بر روی رنو کلیو جدید نصب شده، برای نیسان جوک جدید هم عرضه شود. البته ظاهراً این خودروساز ژاپنی تصمیم دارد نسخه برقی از جوک جدید را هم عرضه کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها