کد خبر : 20990

نسل جدید کیا کادنزا هم آمد (تصاویر)

نسل جدید کیا کادنزا هم آمد (تصاویر)

نسخه فیس‌لیفت و مدل ۲۰۲۰ سدان بزرگ کیا کادنزا با تغییراتی در فضای داخل و نمای بیرونی عرضه می‌شود.

به گزارش خودروتک ، فیس‌لیفت کیا کادنزا (Kia Cadenza)، تنها سه سال پس از عرضه نسل دوم مدل مخصوص بازار کره‌جنوبی (K7) معرفی می‌شود و اولین تغییرات ظاهری را در جلو و عقب ایجاد می‌کند. در اینجا برخی مقایسه‌های بصری بین نسخه قدیمی و مدل تازه معرفی‌شده انجام می‌شود تا تغییرات سدان فیس‌لیفت کیا بهتر دیده شود. مدلی که تصاویرش را مشاهده می‌کنید، مخصوص بازار داخلی کیا عرضه می‌شود اما نباید تفاوت زیادی بین K7 و مدل جدید کادنزا برای بازار جهانی وجود داشته باشد.

2020 Kia Cadenza / سدان کیا کادنزا

واضح‌ترین این تغییرات باید چراغ‌های جلو باشد که دارای المان‌های ظریف و چراغ‌های LED جدید روشنایی روز و چراغ‌های راهنما هستند و تا لبه‌های جلوپنجره بازطراحی‌شده کشیده می‌شوند. چراغ‌ها تا روی سپر به سمت پایین امتداد می‌یابند تا شکل «Z» ایجاد شود. چراغ‌های مه‌شکن کادنزا که در مدل کنونی این خودرو وجود دارند، احتمالاً در نسخه فیس‌لیفت حذف شده‌ باشند یا در نسخه‌های نمایشی که تصاویرشان به چشم می‌خورد، نصب نشده‌اند. برای تکمیل تغییرات در جلو باید به بخش پایینی سپر جلو اشاره کنیم که هم‌اکنون دارای لبه‌های برجسته و تریم تمام عرضی کرومی است. 

2020 Kia Cadenza / سدان کیا کادنزا

چراغ‌های عقب هم‌اکنون روی صندوق عقب به هم می‌رسند تا نواری قرمز رنگ از ترکیب چند متوازی‌الاضلاع تشکیل دهند که تا رسیدن به دوربین نصب‌شده در مرکز، روشن و باریک‌تر می‌شوند. اگر چیزی را درباره فیس‌لیفت دوست نداشته باشیم، باید خروجی‌های اگزوز باشند که فقط برای دکور نصب شده‌اند؛ زیرا خروجی‌های اگزوز واقعی زیر سپر قرار می‌گیرند.

صحبت از سپر عقب شد و خوب است بدانید سپر عقب از نوار تمام عرضی کرومی بهره می‌برد که خروجی‌های اگزوز را نیز احاطه می‌کند. نوار یادشده همچنین تمکیل‌کننده خط کرومی در امتداد پایین چراغ‌های عقب جدید خواهد بود.

2020 Kia Cadenza / سدان کیا کادنزا

تغییرات بزرگی در داخل کابین رخ داده است. صفحه‌نمایش لمسی سیستم سرگرمی و اطلاعاتی به‌طور درخورتوجهی بزرگ‌تر از قبل است و باعث می‌شود تا کیا به سمت دریچه‌های هوای مرکزی زیر صفحه‌نمایش حرکت کند. هرکدام از صفحه‌نمایش‌ها ۱۲/۳ اینچ هستند و ظاهری پیشرفته‌تر برای داشبورد به ارمغان می‌آورند. دکمه‌های کنترلی در کنسول مرکزی مدرن‌تر از قبل به نظر می‌رسد، درحالی‌که ساعت آنالوگ به‌طور کامل حذف شده است. محفظه ذخیره‌سازی زیر دکمه‌های جدید برای کنترل آب‌وهوا قرار گرفته است تا ظاهر بهتری برای کنسول مرکزی فراهم شود.

2020 Kia Cadenza / سدان کیا کادنزا

 دسته‌دنده دارای فرم ارگونومیک‌تری است. زیر دسته‌دنده دکمه‌های مواردی مانند گرم‌کن و سردکن صندلی، گرم‌کن فرمان و ترمز پارک برقی، به‌علاوه دستگیره جدید برای انتخاب حالت رانندگی وجود دارد.

 به نظر می‌رسد که کیادر وب‌سایتش با زبان کره‌ای درباره سیستم‌های پیشرفته کمک راننده (ADAS)، پیشرانه‌های بنزینی ۲/۵ لیتری و ۳ لیتری، پیشرانه ۲/۲ لیتری توربودیزل، نسخه ۳ لیتری سازگار با LPG و یک نسخه هیبریدی صحبت می‌کند. نسخه ۳ لیتری و ۲/۲ لیتری به ترتیب با قدرت ۲۶۱ و ۱۹۸ اسب‌بخار عرضه می‌شوند، درحالی‌که به نظر می‌رسد پیشرانه ۲/۵ لیتری بنزینی، در حقیقت نسخه به‌روزرسانی‌شده از مدل قدیمی ۲/۴ لیتری باشد. شاید طی ماه‌های آینده بتوانیم اطلاعات بیشتری درباره کیا کادنزا ۲۰۲۰ بدانیم، زیرا احتمالاً‌ نسخه مخصوص بازار آمریکا تا قبل از پایان سال جاری (آبان ماه) در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شود.

2020 Kia Cadenza / سدان کیا کادنزا

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها