کد خبر : 20899

معجون تیونینگ AMG و برابوس روی مرسدس بنز

معجون تیونینگ AMG و برابوس روی مرسدس بنز

شرکت برابوس دو نسخه تولید محدود از مرسدس-آام‌گ G63 را معرفی کرده که هردوی آن‌ها از پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توئین توربو بهره می‌برند. این دو خودرو که Black Ops 800 و Shadow 800 لقب گرفته‌اند، در سینه خود دارای قدرتی برابر با 789 اسب‌بخار و گشتاور 1000 نیوتن‌متر هستند.

به گزارش خودروتک ، از هرکدام از دو محصول جدید برابوس که Black Ops 800 و Shadow 800 لقب گرفته‌اند تنها 10 دستگاه ساخته خواهد شد.

ابتدا به سراغ نسخه Black Ops 800 می‌رویم، خودرویی که در رویداد تور تابستانی VIP شرکت برابوس در جزیره Sylt در دریای شمال به نمایش درآمد. برای رنگ‌آمیزی بخش خارجی این خودرو از مشکی براق استفاده شده درحالی‌که برخی قطعات و کالیپرهای ترمز به رنگ قرمز درآمده‌اند تا علاوه‌بر ایجاد تضاد بصری با کل بدنه خودرو، با طراحی فضای داخلی هماهنگی داشته باشند.

به لطف نصب کیت بدنه سفارشی برابوس، عرض کلی بدنه این خودرو به میزان 10 سانتی‌متر افزایش یافته است. رکاب‌های جانبی و نمای جدید در جلو و عقب، کاپوت با ظاهری بسیار خشن‌تر از نمونه استاندارد، چراغ‌های LED و البته دو میله از پره‌های جلوپنجره که به رنگ قرمز درآمده‌اند را می‌توان از تفاوت‌های مهم ظاهری این خودرو نسبت به مدل‌های عادی دانست.

مرسدس-آام‌گ g63 با تیونینگ برابوس

البته نباید رینگ‌های سفارشی برابوس مونوبلاک F را فراموش کرد که با ابعاد 23 اینچی و نشان‌های پلاتینیوم تیره ظاهر بسیار ویژه‌ای به این خودرو هدیه داده‌اند.

سفارشی‌سازی در این خودرو در فضای داخلی نیز انجام شده که می‌توان از نشان 1 از 10 حک شده روی فضای کنار سرنشین، چرم خاکستری تیره با دوخت قرمز، نشان‌های برابوس با دوخت افقی روی صندلی‌ها، پدال‌های آلومینیومی و زبانه‌های قفل در از جنس فیبرکربن به عنوان مهمترین موارد نام برد.

کابین مرسدس بنز جی کلاس با تیونینگ برابوس

همانطور که قبلاً اشاره شد، پیشرانه نصب شده در این خودرو یک نمونه هشت سیلندر 4 لیتری توئین توربو به قدرت 789 اسب‌بخار است که نسخه Black Ops 800 از G63 را قادر می‌سازد ظرف تنها 4.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر برساعت دست یابد. حداکر سرعت این شاسی‌بلند لوکس به صورت الکترونیکی روی 240 کیلومتر برساعت محدود شده است. ست سفارشی اگزوز نیز باعث می‌شود قلب سرنشینان این خودرو با سرعت بیشتری به طپش درآید.

اما نسخه Shadow 800 از G63 قرار است در نمایشگاه برندهای برتر در موناکو به نمایش درآید. البته این شاسی‌بلند پرقدرت در این نمایشگاه تنها نخواهد بود زیرا جدیدترین قایق لوکس سفارشی برند برابوس نیز با رنگی مشابه بدنه این خودرو و در کنار آن به علاقمندان عرضه خواهد شد.

پیشرانه مرسدس بنز g63 و افزایش قدرت تا 790 اسب پس از تیونینگ برابوس

همانطور که قبلاً اشاره شد، مشخصات فنی نسخه Shadow 800 با Black Ops 800 کاملاً یکسان است.

بدنه این خودرو با خاکستری تیره متالیک و برخی قطعات همچون نمای جلو و عقب و گلگیرها با مشکی براق رنگ‌آمیزی شده‌اند. نوار دور جلوپنجره، قطعه الحاقی کاپوت، بخش‌های جانبی اسپویلر سقفی و بخش مرکزی رینگ‌ها از فیبرکربن ساخته شده‌اند. در این مدل از رینگ‌های مشابه با نمونه‌های نصب شده در نسخه Black Ops 800 استفاده شده است.

در فضای داخل نسخه Shadow 800 از ترکیب چرم مشکی، خاکستری روشن و قرمز برای پوشش استفاده شده که در ترکیب با آلکانترا و قطعات فیبرکربن جلوه‌ای خاص به کابین این خودرو می‌بخشد. در مرکز صندلی‌های این خودرو نیز نشان سفارشی بودن دوخته شده است.

بد نیست بدانید از هر کدام از این نسخه‌ها تنها 10 دستگاه ساخته خواهد شد. قیمت پایه نسخه Black Ops 800 از 307,826 دلار و نسخه Shadow 800 نیز از 366,655 دلار آغاز می‌شود

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها