کد خبر : 2067

این گونه اژدهای خود را تربیت کنید!

این گونه اژدهای خود را تربیت کنید!

مدل جدید G63 کمپانی مرسدس AMG برای بیشتر افراد خودرویی بالاتر از حد نیاز آن‌ها خواهد بود. اما همیشه کسانی وجود دارند که به دنبال چیزی بیشتر از این هستند.

به گزارش خودروتک، برای آن دسته از علاقه مندان تشنه‌ی قدرت کمپانی بنز، شرکت تیونینگ برابوس از ورژن جدید مدل G-Wagen در نمایشگاه قایق‌های بادبانی موناکو به طور چشمگیری رونمایی کرده است. این مدل اسپورت کلاس G که Brabus 700 Widestar نام گذاری شده و اصلاحات فراوانی در آن به چشم می‌خورد از یک کیت بدنه‌ی عریض به منظور افزایش ده سانتی متری عرض خودرو برای حضوری حتی چشمگیر‌تر در داخل و یا خارج از جاده برخوردار است.

اما همانطور که از این کمپانی تیونینگ که در Bottrop کشور آلمان واقع شده انتظار ‌می‌رود، آخرین پروژه‌ی این شرکت چیزی بیشتر از تنها ظاهر آن خواهد بود.

کمپانی برابوس در زیر کاپوت، موتور ۴٫۰ لیتری هشت سیلندر توربو دو قلو این خودرو را به گونه‌ای تیون کرده تا خروجی قدرت و گشتاور آن به ترتیب از ۵۷۷ به ۶۹۰ اسب بخار و از ۶۲۷ به ۷۰۱ پوند فوت برسد. مشابه این مجموعه‌ی تقویت موتور را پیش از این در مدل‌های E63 و S63 این کمپانی شاهد بوده‌ایم اما استفاده از این مجموعه‌ در مدل G63 با یک صفر تا صد ۴٫۳ ثانیه همراه شده است.

اگرچه سرعت اوج این خودرو همچنان به ۱۴۹ مایل در ساعت محدود شده است که این امر به دلیل اجتناب از متلاشی شدن تایر‌های استفاده شده در چرخ‌های آلیاژی ۲۳ اینچی تک قطعه این خودرو در سرعت‌های بالا صورت گرفته،‌ چرا که قطعاً این چیزی نیست که در هنگام رانندگی پرسرعت با هیولایی ۵۰۰۰ پوندی در اتوبان به دنبال آن باشید.

کمپانی برابوس همچنین به منظور تکمیل حس و ظاهر ویژه‌ی این خودرو، در آن از امکاناتی مانند اگزوز اسپورت تغییر پذیر سفارشی گرفته تا تغییر دهنده‌‌های دنده‌ی آلومینیمی استفاده کرده است. نسخه‌ای که در نمایشگاه موناکو در منطقه‌ی مونته کارلو به نمایش گذاشته شده با یک فضای داخلی چرمی دو رنگ سیاه و سفید تزئین شده بود که دارای سوراخ‌ها و خطوط دوختی همراه با یک طراحی صدف شکل و همچنین تزئینات نارنجی رنگ می‌باشد.

این کمپانی همچنین هر خودرو را طبق سلیقه‌ی شخصی مشتری تولید خواهد کرد که فراگیر شدن این موضوع در خودرو‌های پرفورمنس بالا ساده با ظاهری عادی تا عجیب‌ترین اتومبیل‌ها به راحتی قابل مشاهده است.

منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها