کد خبر : 20265

ویرایش کامپتیشن ب ام و M8 هم رونمایی شد

ویرایش کامپتیشن ب ام و M8 هم رونمایی شد

پس از انتشار تصاویر غیر رسمی و جاسوسی از ب‌ام‌و M8 در چند ماه اخیر، سرانجام این مدل در دو نسخه کوپه و کانورتیبل همراه با پکیج موسوم به Competition Package (کامپتیشن پکیج) معرفی شد.

به گزارش خودروتک ، اولین نسل از ب‌ام‌و سری8 در سال 1987 با کد اتاق E31 عرضه شد. عرضه این مدل تا سال 1999 نیز ادامه پیدا کرد و از آن پس ب‌ام‌و با این مدل افسانه‌ای خداحافظی کرد. توقف عرضه سری8 تا سال 2017 و تا پیش از نمایش تصاویری از کانسپت جدید این سری ادامه داشت و اخبار منتشر شده پیرامون سری8 جدید حاکی از تصمیم ب‌ام‌و برای عرضه نسخه M از سری 8 بود. و حال پس از معرفی نسل جدید سری8، اولین M8 تاریخ نیز متولد شده است.

پیشرانه‌ای که ب‌ام‌و برای M8 در نظر گرفته است همان نمونه 8 سیلندر V شکل توئین توربو با حجم 4.4 لیتر بوده که در M5 جدید نیز به کار رفته است و توانایی تولید 600 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. قدرت تولیدی این پیشرانه در مدل کامپتیشن پکیج به 617 اسب‌بخار خواهد رسید.

ب‌ام‌و M8 در دو نسخه کوپه و کانورتیبل معرفی شده است که نسخه کاپتیشن پکیج در مدل کانورتیبل نیز در دسترس خواهد بود.ویژگی قابل توجه دیگر در M8 این است که قدرت و توان تولیدی پیشرانه از طریق یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک استپ‌ترونیک به واسطه سامانه xDrive به هر چهار چرخ منتقل خواهد شد که این امر علاوه برتاثیر چشم‌گیر در شتابگیری M8، پایداری و دینامیک بی‌نظیری را برای آن رقم خواهد زد.

منبع: اتومبیل فارسی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها