کد خبر : 20030

برگمایستر ADR 630 خودرویی با 1200 اسب بخار قدرت

برگمایستر ADR 630 خودرویی با 1200 اسب بخار قدرت

آسترو دایملر از ابرخودروی سفارشی ۱۲۰۰ اسب‌بخاری برگمایستر ADR 630 در رویداد کنکورسو الگانزا رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک ، بازسازی برندهای قدیمی خودروسازی برای ساخت خودروهای سوپراسپرت فوق‌العاده گران‌قیمت، موضوع جدیدی نیست. گروه فولکس‌واگن در سال ۱۹۹۸ بوگاتی را تصاحب کرد و ۲۱ سال بعد ما ابرخودروهای ویرون و شیرون را می‌بینیم که موفقیت فراوانی به دست آورده‌اند. بنابراین جای تعجب نیست که سایر برندهای تعطیل‌شده مانند آسترو دایملر بار دیگر به میدان بازگردند؛ آسترو دایملر به‌تازگی در رویداد کنکورسو الگانزا ویلادسته ۲۰۱۹ با ابرخودروی برگمایستر (Bergmeister) بازگشتی شکوهمند داشت.

Austro-Daimler Bergmeister / ابرخودرو آسترو دایملر برگمیستر

آسترو دایملر برگمایستر ADR 630 Shooting Grand با کاپوت کشیده به همراه درهای گالوینگ بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد که یادآور مرسدس بنز SLS AMG است. بااین‌حال بسیاری از ویژگی‌های برگمایستر کاملاً جدید است و برخی قطعات از مرسدس بنز AMG GT قرض گرفته می‌شوند؛ از جمله این موارد می‌توان به پیشرانه خطی ۶ سیلندر و شیشه جلو اشاره کرد. در حقیقت این خودرو ترکیبی از مدل GT با شوتینگ‌بریک است و نتیجه نهایی بسیار خیره‌کننده به نظر می‌رسد.

Austro-Daimler Bergmeister / ابرخودرو آسترو دایملر برگمیستر

آنچه که باعث می‌شود برگمایستر ADR 630 جذاب باشد، سیستم محرکه برقی آن است و در حقیقت خودروی پلاگین هیبرید محسوب می‌شود. برگمایستر از باتری ۵۵ کیلوواتی به همراه سه موتور الکتریکی بهره می‌برد. در صورتی که سیستم محرکه برقی را با پیشرانه چهار لیتری خطی ۶ سیلندر AMG GT ترکیب کنیم، خودروی جدیدی با قدرت ۱۱۹۸ اسب‌بخار و گشتاور ۱،۶۰۰ نیوتن‌متر در دسترس قرار می‌گیرد. ابرخودروی آسترو دایملر تنها به ۲/۵ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد، درحالی‌که بیشینه سرعت آن به ۳۲۰ کیلومتربرساعت می‌رسد.

Austro-Daimler Bergmeister / ابرخودرو آسترو دایملر برگمیستر

درحالی‌که خودروی جدید آسترو دایملر هم‌اکنون خریدار دارد، رولند اشتگل، مدیر پروژه این شرکت امیدوار است که بتواند مجموعه‌ای از خودروهای کوچک تولید کند. به احتمال زیاد، این خودروها شامل کانورتیبل و یک مدل کوچک‌تر باشند. آسترو دایملر برگمایستر خودروی سفارشی است و شانس زیادی برای دیدن آن در جاده وجود دارد. بااین‌حال همیشه احیای شرکت‌های خودروسازی ورشکسته و تعطیل‌شده به امید ارائه مدل‌های مدرن، هیجان‌انگیز است. اگرچه ممکن است آسترو دایملر برگمایستر ADR 630 شوتینگ گرند خودروی مورد علاقه هر فردی نباشد، اما شکی نیست که بسیار درخورتوجه به نظر می‌رسد.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها