کد خبر : 19735

نسخه ای جدید از ابرهیولای پاگانی هوایرا می آید

نسخه ای جدید از ابرهیولای پاگانی هوایرا می آید

چندماهی است که خبر‌های مبنی بر تولید یک سوپر اسپرت با نام هوآیرا دراگون از سوی پاگانی شنیده و گفته می‌شود این خودرو در رده‌ای بالاتر از هوآیرا BC قرار می‌گیرد.

به گزارش خودروتک ، چندماهی است که خبر‌های مبنی بر تولید یک سوپر اسپرت با نام هوآیرا دراگون از سوی پاگانی شنیده و گفته می‌شود این خودرو در رده‌ای بالاتر از هوآیرا BC قرار می‌گیرد. این خودرو به تازگی در پیست فرانسیاکورتا با پوشش استتاری و در حین تست دیده شده است. در فیلمی که منتشر شده این خودرو با سرعت بسیار بالایی حرکت می‌کند اما در هنگام پیچیدن صدای تایر شنیده نمی‌شود که نشان می‌دهد دوان فورس این خودرو بسیار بالا است.نمونه تست فاقد رول بار بود و هیچ حرکت نمایشی و یا شو آفی در پیست صورت نگرفت.

این خودرو که نام آن دراگون خواهد بود قرار است در 5 دستگاه تولید شود که نام هرکدام از این پنج دستگاه متفاوت خواهد بود. از نظر قوای محرکه پاگانی سال‌ها است که از پیشرانه 12 سیلندر AMG استفاده می‌کند که قدرتی 745 اسب بخاری و گشتاوری 1100 نیوتن متری را در اختیار راننده قرار می‌دهد.این پیشرانه که بر روی BC نیز نصب شده، قدرت خودر را توسط یک گیربکس 7 سرعته تک کلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌کند. این خودرو به لطف بال بزرگ عقب، دیفیوزر بزرگ و ورودی هوای روی سقف آیرودینامیک و داون فورس بالایی خواهد داشت.باید دید این خودرو با کیت بدنه بزرگ خود می‌تواند مجوز ورود به جاده را کسب کند یا خیر. انتظار می‌رود پیشرانه این خودرو کمی قوی‌تر از نمونه BC باشد تا ارزش خرید را داشته باشد.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها