کد خبر : 19629

جادوگری نوویتک با فراری 812 سوپرفست

جادوگری نوویتک با فراری 812 سوپرفست

شرکت نوویتک (Novitec) که در طول سال‌های گذشته به کار تیونینگ خودروهای فراری مشغول بوده اکنون یک مجموعه تقویتی برای مدل 812 سوپرفست عرضه کرده تا علاقمندان این خودرو را بیشتر از قبل به هیجان آورد.

به گزارش خودروتک ، این مجموعه که «N-Largo» نام گرفته شامل کیت بدنه‌ای پهن به همراه کیت تقویت پیشرانه است تا نیروگاه 12 سیلندر تنفس طبیعی فراری 812 سوپرفست را قوی‌تر از قبل سازد.

جادوی نوویتک باعث شده قدرت پیشرانه فراری 812 سوپرفست از 789 اسب‌بخار به 829 اسب‌بخار افزایش یابد.

به لطف کیت بدنه جدید عرض این خودرو در بخش عقب 14 سانتی‌متر افزایش یافته است. در بخش جلو هم شاهد 7 سانتی‌متر افزایش عرض هستیم که در کل باعث پایداری بیشتر این خودرو در هنگام حرکت در جاده خواهد شد. قطعات نصب شده روی بدنه را می‌توان به صورت فیبرکربن خالص و با پوشش براق یا مات سفارش داد. این قطعات به غیر از کارکرد ظاهری، از نظر فنی نیز عملکرد مفیدی دارند زیرا باعث جریان یافتن بهتر هوا در بخش جانبی خودرو خواهند شد.

در بخش انتهایی نیز باله عقب به همراه اسپویلر نصب شده در بالای سقف، بسیار جالب توجه هستند. روی کاپوت خودرو نیز ورودی‌های جدید هوا نصب شده و همچنین در طراحی سپر جلو بازنگری شده تا با طراحی سایر قطعات اضافه شده به بدنه این ایتالیایی 12 سیلندر همخوانی داشته باشد.

فراری 820 سوپرفست با تیونینگ نوویتک

شرکت نوویتک رینگ‌های استاندارد فراری 812 سوپرفست را با نمونه‌های سبک وزن 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب تعویض کرده است.

هنگامی که صحبت از ایجاد تغییر در خودرویی چون فراری توسط تیونری مانند نوویتک باشد، می‌توان گفت که محدودیتی وجود نخواهد داشت. برای پوشش کابین امکان سفارش طیف گسترده‌ای از انواع چرم و آلکانترا فراهم شده که شامل ترکیب رنگ بنفش و مشکی نیز می‌شود.

کابین فراری 820 سوپرفست با تیونینگ نوویتک تزئین شده با روکش آلکانترا و چرم

اگر از قطعاتی که قابل مشاهده هستند عبور کنیم، به فهرست سایر بخش‌هایی می‌رسیم که توسط نوویتک مورد دستکاری قرار گرفته‌اند. یکی از این بخش‌ها سیستم تعلیق است که به واسطه به‌کارگیری کمک فنرهای جدید، ارتفاع کلی خودرو را 35 میلی‌متر کاهش داده است. در صورتی‌که راننده این خودرو آن را به مسیری ناهموار هدایت کند می‌تواند برای افزایش ارتفاع بخش عقبی سیستم هیدرولیک نصب شده در این بخش را فعال کند تا ارتفاع به میزان 40 میلی‌متر افزایش یابد.

خروجی اگزوز چهارگانه قدرت خروجی پیشرانه را افزایش داده و صدای گوشنوازتری نیز به آن هدیه داده است. حالا که از قدرت پیشرانه صحبت شد بد نیست درباره جادوی نوویتک صحبت کنیم که باعث شده قدرت پیشرانه فراری 812 سوپرفست از 789 اسب‌بخار به 829 اسب‌بخار افزایش یابد. شاید 40 اسب‌بخار قدرت بیشتر در ابتدا رقم حیرت‌انگیزی به نظر نرسد اما باید توجه کرد که پیشرانه موردبحث، از نوع تنفس طبیعی است. میزان گشتاور نیز بیشتر شده و از 718 نیوتن‌متر به 751 نیوتن‌متر افزایش یافته است.

به لطف افزایش توان پیشرانه، 812 سوپرفست نوویتک اکنون قادر است ظرف تنها 2.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد که 0.1 ثانیه سریع‌تر از نسخه استاندارد خواهد بود. حداکثر سرعت این خودرو نیز 345 کیلومتر برساعت است که بیشتر از رقم قابل دستیابی توسط نسخه استاندارد است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها