کد خبر : 19514

نسل جدید کیا اپتیما در راه است + تصاویر

نسل جدید کیا اپتیما در راه است + تصاویر

هیوندای در نمایشگاه خودرویی نیویورک ماه گذشته، از سوناتای ۲۰۲۰ خود رونمایی کرد. اینک کمپانی خواهر وی قصد دارد نسل جدید کیا اپتیمای خود را رو کند.

به گزارش خودروتک ، این خودرو ماهیت خلاقانه، چالشی، رقابتی، نمادین و جوانگرای کیا را رو می‌کند.

با وجود اینکه اخبار زیادی از نسل بعدی اپتیما در دسترس نیست، پیش‌بینی می‌شود این خودرو از طراحی زبان آینده کیا بهره می‌گیرد.

چول یو مدیر شرکت کیا در این خصوص گفت: کیا جدید طراحی سخت و خشنی ندارد، اما از زبان طراحی آینده این برند بهره برده و یک سدان کاملا جدید محسوب می‌شود.

هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما

وی افزود: این خودرو ماهیت خلاقانه، چالشی، رقابتی، نمادین و جوانگرای کیا را رو می‌کند، وی با این وجود اطلاعات زیادی از این خودرو را تشریح نکرد و نسل جدید اپتیما را دارای جزئیات "غیره منتظره" و  "شگفت‌انگیز" عنوان کرد.

زبان طراحی جدید این خودرو در محصولات آتی کیا  نیز به کار خواهد رفت. این خودروها از جلوپنجره ببری شکل بهره برده و نمای  سه بعدی‌تری دارند.  

لوک دانکرولکه مدیر طراحی گروه هیوندای موتورز نیز در این  خصوص گفت: کیا همچنان از جلوپنجره‌ی آشنای خود برای اوپتیمای نسل بعد بهره برده و تلاش دارد در کنار این ویژگی‌ها ظاهر اسپورت‌تری را رقم بزند. . احتمالا این تغییرات با الهام از مدل مفهومی "ایمجین" رقم خواهد خورد.

هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما

دانکرولکه همچنین از معرفی نسل جدید اسپورتیج خبر دارد. به گفته نسل جدید، اسپورتیج‌ها عضلانی و برجسته‌تر از هیوندای توسان هستند.

کیا تنها خودروسازی نیست که از زبان طراحی جدید بهره می‌برد. این خودروسازی قصد دارد در این راه تا حد امکان طراحی اپتیما خود را از هیوندای متمایز ساخته و طراحی احساسی ویژه‌ای را ارائه دهد.

هویتی ویژه و طراحی قوی در نسل جدید کیا اپتیما


منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها