کد خبر : 19285

آغاز فروش سوبارو اسنت + قیمت

آغاز فروش سوبارو اسنت + قیمت

مدل ۲۰۲۰ سوبارو اسنت در راه رسیدن به نمایندگی‌های فروش در تابستان پیش رو است اما از آنجاییکه این شاسی بلند سه ردیفه سال گذشته به بازار عرضه شد انتظار به روز رسانی چشمگیری در مدل ۲۰۲۰ این خودرو نداشته باشید.

به گزارش خودروتک ، با این حال خبر خوب این است که کمپانی سوبارو بدون دریافت هزینه‌ی اضافی در حال اضافه کردن تکنولوژی ایمنی جدید به بزرگ‌ترین شاسی بلند خود می‌باشد.

تمامی ورژن‌های سوبارو اسنت ۲۰۲۰ اکنون به صورت پیش فرض به سیستم یادآور در صندلی‌های پشتی مجهز هستند که به راننده یادآوری می‌کند تا پیش از خروج از خودرو و به منظور اجتناب از گیر افتادن کودکان و یا حیوانات خانگی در داخل اتومبیل، فضای صندلی‌های عقب را بررسی کند.

در حالیکه این سیستم قادر نیست به طور فیزیکی حضور کودکان و یا حیوانات را در فضای صندلی‌های پشتی تشخیص دهد اما با این حال در صورتیکه “ خودرو در مدت سی دقیقه پس از اینکه یکی از درب‌های عقب باز و یا بسته شده باشد روشن شود، در هنگام روشن و ساکن بودن خودرو یکی از درب‌های کناری عقب باز و یا بسته شود، و یا اگر خودرو خاموش شده و طی مدت سی دقیقه مجدداً روشن شود و درب‌های عقب بسته باقی مانده باشند” این سیستم روشن خواهد شد.

این سیستم پس از خاموش شدن خودرو با صدایی رسا به راننده هشدار داده و با نمایش یک پیغام هشدار دهنده در صفحه نمایش Combination Meter Display، بررسی فضای صندلی‌‌های عقب را به راننده گوشزد می‌کند.

صرف نظر از سیستم یادآور صندلی‌های عقب تمامی امکانات که در مدل سال گذشته‌ی اسنت شاهد بودیم را می‌توان در کنار قیمت پایه در مدل جدید اسنت پیدا کرد، به این معنا که سوبارو اسنت ۲۰۲۰ با شروع قیمت ۳۱٫۹۹۵ دلار به بازار خودرو عرضه خواهد شد.

از امکاناتی که به صورت پیش فرض در مدل پایه‌ی این خودرو می‌توان یافت می‌توان به سیستم سواری دو دیفرانسیل، پکیج کمک راننده‌ی EyeSight کمپانی سوبارو، سیستم اطلاعاتی سرگرمی Starlink به همراه یک صفحه نمایش لمسی ۶٫۵ اینچی و قابلیت پشتیبانی از اپل کار پلی و اندروید اتو،‌ چهار درگاه یو اس بی، سیستم کنترل آب و هوا خودکار سه منطقه‌ای، قفل درب برقی و آینه بغل‌های برقی اتوماتیک،‌ ریل سقفی مرتفع، صندلی نیمکت شکل در ردیف دوم،‌ و چرخ‌های آلیاژ آلومنیم ۱۸ اینچی با رنگ آمیزی نقره‌ای اشاره کرد.

در نسخه‌ی Premium که ۳۴٫۳۹۵ دلار قیمت گذاری شده شاهد اضافه شدن امکاناتی از قبیل سیستم تشخیص نقطه کور به همراه سیستم کمک به تغییر مسیر و سیستم هشدار دهنده‌ی برخورد به هنگام حرکت رو به عقب، توانایی بکسل تا ۵۰۰۰ پوند وزن، صندلی راننده‌ی برقی، صفحه نمایش ۸ اینچی، قابلیت اتصال وای فای، آینه بغل‌های همرنگ با بدنه، شیشه‌های دودی، روکش چرم در قسمت فرمان و دنده، کنترل‌های آب و هوا در صندلی‌های عقب، صندلی‌های کاپیتانی دلخواه در ردیف دوم صندلی و چرخ‌های ۲۰ اینچی هستیم.

با ارتقاء خودرو به ورژن Limited با قیمت ۳۹٫۳۴۵ دلار ویژگی‌هایی مانند روکش چرم در فضای داخلی و صندلی‌های کاپیتانی و یا نیمکتی رایگان را به این خودرو اضافه خواهید کرد.

از دیگر تجهیزات موجود در این مدل می‌توان چراغ‌های جلویی LED به همراه سیستم کمکی نور بالا، چراغ‌های مه شکن LED،‌ چرخ‌های آلیاژ آلومینیم ۲۰ اینچی، قرار گیری زه درب در قسمت پایین درب به همراه قطعات از جنس کروم و آینه بغل‌های همرنگ با بدنه به همراه چراغ‌های راهنما یکپارچه را نام برد.

در بهترین ورژن این خودرو یعنی مدل Touring که معادل ۴۵٫۰۴۵ دلار قیمت گذاری شده شاهد اضافه شدن ویژگی‌هایی مانند دستگیره‌های درب از جنس کروم، محافظ در قسمت جلو و سپر عقبی خودرو، و آینه‌های خارجی جدید جمع شونده به صورت برقی به همراه چراغ‌های راهنما یکپارچه هستیم.

علاوه بر این در داخل اتاق مدل Touring تجهیزاتی نظیر روکش چرمی لوکس وسایل و صندلی Java Brown،‌ فرمان مجهز به سیستم گرمایشی و دارای روکش چرمی، تزئینات مات با طراحی طرح چوب، و صندلی‌های جلویی مجهز به سیستم تهویه‌ی سه حالته، سیستم اطلاعاتی سرگرمی Multimedia Navigation به همراه یک صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، سیستم صوتی مجهز به ۱۴ اسپیکر، مون روف برقی پانورامایی و برف پاک کن‌های حساس به باران، آینه عقب Smart Rear-View Mirror، و یک دوربین دید جلو ۱۸۰ درجه نیز به چشم می‌خورد.


منبع: فوت و فن

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها