کد خبر : 18971

کراس اوور جدید فولکس واگن در راه است

کراس اوور جدید فولکس واگن در راه است

کراس اوور جدید فولکس واگن در آینده نزدیک معرفی می شود. انتظار می رود این خودرو، نسخه ای از فولکس واگن Tharu باشد.

به گزارش خودروتک ، نزدیک به یکسال پیش، مدیر عامل فولکس واگن در یک کنفرانس خبری به معرفی یک خودروی شاسی بلند جدید اشاره کرد. این خودرو که در رده ای پایین تر از تیگوان قرار می گیرد، در کشور مکزیک به تولید می رسد.

چند ماه پس از اعلام این خبر، گزارشی در فضای مجازی منتشر شد که ادعا می کرد این شرکت آلمانی در حال توسعه یک کراس اوور کوچک برای رقابت با جیپ Renegade و هوندا HR-V است. اخبار جدید، این گزارش را تایید می کنند.

کراس اوور جدید فولکس واگن با نام Tarek در بازار آمریکا به فروش می رسد، البته هم اکنون شاهد فروش این خودرو در کشور چین هستیم. البته این دستگاه در کشور چین، با نام Tharu شناخته می شود.

نسخه آمریکایی فولکس واگن Tharu در سال 2021 وارد خط تولید این شرکت در کشور مکزیک می شود. این خودرو در مقایسه با تیگوان، ابعاد کوچکتری دارد؛ با این حال در مقایسه با نماینده جیپ، بزرگتر است.

نمی توان با اطمینان به این موضوع اشاره کرد که فولکس واگن به دنبال تغییر نام Tharu و فروش آن در بازار ایالات متحده آمریکا است؛ با این حال ساخت محصولات مشترک به معنای کاهش هزینه های تولید است.

فولکس واگن Tarek بر اساس پلتفرم MQB توسعه پیدا می کند که اجازه می دهد این خودرو از موتور و گیربکس دیگر محصولات این کمپانی استفاده کند.

فولکس واگن Tharu در کشور چین با سه موتور مختلف 1.2، 1.4 و 2.0 لیتری توربوشارژ عرضه می شود که به ترتیب قادر به تولید 116، 150 و 186 اسب بخار قدرت هستند. انتظار می رود تنها از موتور 2.0 لیتری در نمونه آمریکایی این خودرو استفاده شود. این خودرو علاوه بر ایالات متحده آمریکا، در کشورهای کانادا و مکزیک نیز برای فروش عرضه می شود.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها