کد خبر : 18905

آلفا رومئو جولیا با پوشش طلایی

آلفا رومئو جولیا با پوشش طلایی

شرکت آلفارومئو نمونه‌ای خاص از سدان جولیا کوادروفولیو را برای نمایش در رویداد خودرویی Mille Miglia آماده کرده تا سال‌های طولانی حضور محصولات خود در این نمایشگاه معروف را به علاقمندان یادآوری کند.

به گزارش خودروتک ، حضور خودرویی با این ویژگی‌های فنی به همراه رنگی چشمگیر، حس حسادت مرسدس‌بنز C63 و ب‌ام‌و M3 را برمی‌انگیزد.

این جولیای منحصربه‌فرد با رنگ اخرایی خاصی رنگ‌آمیزی شده و روکشی درخشان به رنگ طلایی نیز روی بدنه را پوشانده که نتیجه کار را بسیار چشمگیر کرده است. آلفارومئو اعلام کرده که این رنگ سفارشی به گونه‌ای طراحی شده که یادآوری طیف رنگ زرد-نارنجی خاصی باشد که این شرکت در طول دهه‌های 60 و 70 میلادی برای رنگ‌آمیزی برخی از محصولات خود استفاده کرده است.

مهم نیست که حتی طرفداران آلفارومئو نیز نسبت به این رنگ احساس مثبت یا منفی داشته باشند چراکه قرار نیست از این رنگ برای پوشش بدنه خودروهای تولید انبوه استفاده شود و تنها خودروی منحصربه‌فردی که در نمایشگاه Mille Miglia حضور دارد را با این رنگ خواهیم دید.

آلفارومئو جولیا با روکش طلایی

تا زمانی‌که جانشین خاصی برای مدل 8C Competizione معرفی نشده باشد، به جرات می‌توان گفت که سدان جولیا کوادروفولیو جذاب‌ترین خودرویی است که در حال حاضر در خط تولید آلفارومئو حضور دارد. این سدان زیبا که چند سالی است در بازار حضور دارد را می‌توان با پیشرانه شش سیلندر 2.9 لیتری توئین توربو سفارش داد که 503 اسب‌بخار قدرت و 600 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. امکان سفارش این خودرو با جعبه‌دنده شش سرعته دستی و یا هشت سرعته خودکار وجود دارد هرچند که در مدل‌های فرمان-راست چنین تنوعی در انتخاب وجود نخواهد داشت.

بدون شک ترکیب پیشرانه‌ای شش سیلندر و قدرتمند با سیستم انتقال قدرت به محور عقب از جولیا کوادروفولیو خودرویی جذاب با سطح بالایی از قابلیت‌های عملکردی ساخته که همین عوامل به محبوبیت آن افزوده است. هیچ بعید نیست حضور خودرویی با این ویژگی‌های فنی به همراه رنگی چشمگیر، حس حسادت مرسدس‌بنز C63 و ب‌ام‌و M3 را برانگیزد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها