کد خبر : 18784

سبد شلوغ کانسپت های فولکس واگن

سبد شلوغ کانسپت های فولکس واگن

شرکت فولکس‌واگن هفت محصول خود را برای شرکت در رویداد خودرویی SOWO دستخوش تغییراتی کرده تا با دست پر به دیدار علاقمندان برود.

به گزارش خودروتک ، فولکس واگن برای حضور در مهمترین گردهمایی طرفدارانش، با نصب تجهیزات جدید جلوه‌ای تازه به محصولاتش بخشیده است.

اول از همه به سراغ گلف استیشن با نام کامل Alltrack Combi می‌رویم که با بدنه‌ای سبز رنگ و سپر جلوی به عاریت گرفته شده از گلف GTE در این رویداد ظاهر شده است. از دیگر تغییرات این خودرو نسبت به نمونه استاندارد می‌توان به طرح‌های گرافیکی روی بدنه، سیستم تعلیق با ارتفاع کمتر و ریل سقفی به همراه محفظه بار اشاره کرد. برادر هاچ‌بک این خودرو یعنی گلف GTI Rabbit Confetti با لباسی آبی و چشمگیر در این رویداد شرکت کرده و طرح های بسیاری روی آن نقش بسته تا با نام این خودرو هماهنگی بیشتری داشته باشد. طراحان روی این خودرو تغییراتی چون کاهش ارتفاع سیستم تعلیق و رینگ‌های 19 اینچی Rotiform RSE را نیز اعمال کرده‌اند.

سومین و آخرین عضو خانواده گلف که به این رویداد آمده، کانسپت Spektrum است که براساس گلف R مدل 2019 ساخته شده و با پوشش زرد رنگ بدنه و تجهیزات مشکی همچون رینگ‌های 20 اینچی ساخت Vossen، جلوه‌‌‌‌ای بسیار چشمگیر دارد.

تیونینگ قولکس جتا برای حضور در SOWO 2019

برای ساخت کانسپت جتا GLI Super Touring، شرکت‌های فولکس‌واگن و Fifteen52 به صورت مشترک کار کرده‌اند. این مدل که براساس نسخه GLI Autobahn از فولکس جتا ساخته شده، به لطف خروجی اسپرت اگزوز، اسپویلر عقب و رینگ‌های پنج پره تیره ظاهری بسیار اسپرت یافته است.

تیونینگ فولکس واگن تیگوان برای حضور در SOWO 2019

فولکس‌واگن از میان محصولات شاسی‌بلند خود مدل تیگوان را انتخاب کرده که ساخت این خودرو هم به صورت کار مشترک میان فولکس‌واگن با H&R Springs بوده است. ارتفاع کلی خودرو بالاتر از مدل استاندارد بوده و رینگ‌های 18 اینچی Rotiform روی آن نصب شده که به تایرهای چهارفصل نیز مجهز هستند. رکاب‌های جانبی آلومینیوم، طرح‌های گرافیکی روی بدنه و ریل سقفی را نیز می‌توان از مهمترین تعییرات این نسخه دانست.

غیر از این مدل‌ها، فولکس‌واگن درنظر دارد مدل آرتئون R-Line را نیز در نمایشگاه SEMA به معرض نمایش بگذارد. ماه گذشته و در جریان نمایشگاه خودروی نیویورک نیز این شرکت از مدل اطلس Basecamp رونمایی کرد.


منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها