کد خبر : 18714

تصاویر فراری مرموز 1000 اسب بخاری لو رفت

تصاویر فراری مرموز 1000 اسب بخاری لو رفت

هرچند برند فراری محبوبیت بالایی دارد و خودروهای این کمپانی شناخته شده اند اما کمتر کسی موفق شده است تا از محصولات این شرکت در پوشش های مخفی شونده تصاویر جاسوسی تهیه کند. فراری به شدت در این زمینه محافظه کار بوده و برخلاف سایر خودروسازان، محصولات جدید خود را از چشم عکاسان صنعتی دور نگاه می دارد.

به گزارش خودروتک ، با این وجود به تازگی ویدئو و تصاویر جاسوسی بی کیفیتی از یکی از محصولات فراری منتشر شده که به شدت شبیه به نسخه آزمایشی 488 پیستا است. اما تصاویر مذکور منتسب به محصول جدید هیبریدی فراری است که چند هفته پیش کمپانی سازنده از وجود آن سخن به میان آورده است. تنها نشانه ای که بر هیبرید بودن این خودرو تاکید دارد این است که همانند دیگر محصولات هیبرید یک علامت هشدار زرد رنگ بر روی درب سمت چپ آن نصب شده است .

 

تصاویر مربوطه در قلب ایتالیا یعنی شهر مارانلو توسط دو نفر که با 488 اسپایدر سفید خود در حال عبور بودند؛ شکار شده است. راننده خودرو هیبریدی با دیدن دوربین متوجه خودرو 488 اسپایدر شده و تلاش می کند تا با فرار کردن در پارکینگی پنهان شود. اما فقط با یک فراری می توان از پس فراری دیگر برآمد و در نهایت فرار خودرو هیبریدی بی نتیجه مانده و راننده 488 موفق می شود ویدئویی از خودروی جدید فراری تهیه کرده و آن را بر روی اینترنت قرار داد.

حتی با در نظر گرفتن ویدئوی منتشر شده نیز اطلاعات زیادی در خصوص خودرو مذکور در دسترس نبوده و محصول جدید فراری در زیر پوشش سنگین خود از دید همگان مخفی شده است. با توجه به گفته های راننده 488 اگزوز خودروی هیبریدی در بالای سپر آن قرار داشته و با توجه به کیفیت پایین و ظاهر نامناسب چراغ های LED آن احتمالا در نسخه نهایی شاهد ظاهری متفاوت خواهیم بود.

فراری
 

در خصوص مشخصات فنی نیز در زمان اعلام خبر وجود این خودروی هیبریدی از قدرت موتور 986 اسب بخاری آن سخن به میان آمده است.. احتمال استفاده از موتور V8 در کنار موتور های الکتریکی برای بهبود عملکرد قلب تپنده جانشین بر حق لافراری وجود دارد. در نهایت موتور های الکتریکی از بعد اقتصادی نیز کمک کننده خودرو مذکور خواهد بود که البته این موضوع در یک محصول فراری کاملا بی اهمیت است.

سوپر کار هیبرید جدید فراری در 31 ماه می امسال معرفی خواهد شد. این دومین محصول از 5 خودروی هیبریدی وعده داده شده این کمپانی است. نخستین خودرو سوپراسپرت جدید F8 Tributo است که  جانشین مدل 488 GTB محسوب می شود.


منبع: دیجیاتو

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها