کد خبر : 18529

فورد تاروس مدل 2020 فقط برای بازار چین

فورد تاروس مدل 2020 فقط برای بازار چین

فورد تاروس مدل 2020 از راه رسید. این خودروی سدان برای بازار چین توسعه یافته و در این کشور به فروش می رسد.

به گزارش خودروتک ، شرکت فورد در اوایل سال جاری میلادی تولید و فروش خودروی تاروس را در آمریکای شمالی متوقف کرد. امروز فورد تاروس مدل 2020 مخصوص بازار چین در معرض دید عموم قرار گرفته است. این خودرو از پلتفرم CD4 فورد فیوژن بهره می برد.

اولین تصاویر از نمونه فیس لیفت این خودرو چند ماه پیش به اینترنت راه پیدا کرده بود. فورد تاروس مدل 2020 از طراحی مدرن تری در مقایسه با نمونه قبلی بهره می برد. این خودرو در مقایسه با نسل قبلی، ابعاد بزرگتری دارد.

در جلوی این خودرو شاهد جلوپنجره جدیدی هستیم. همراه با این جلوپنجره، از چراغ های جدیدی نیز استفاده شده است.

بزرگترین تغییر در ظاهر این خودرو مربوط به نمای عقب آن است. در این بخش شاهد استفاده از چراغ های LED با طراحی جدید هستیم. خریداران می توانند این خودرو را با رینگ های جدید سفارش دهند تا با ظاهر جدید آن هماهنگ باشد.

برای اولین بار شاهد عرضه این خودرو در بالاترین تریم، Vignale در بازار چین خواهیم بود. این خودرو در مقایسه با نمونه های دیگر، از طراحی ظاهری متفاوتی بهره می برد.

فورد تاروس مدل 2020 در تریم Vignale از جلوپنجره مخصوصی بهره می برد، دارای سقف مشکی رنگ است و به رینگ های 19 اینچی دو رنگ مجهز می شود.

فورد تصویری از کابین این خودرو منتشر نکرده است، بنابراین نمی توانیم در رابطه با تغییرات صورت گرفته در فضای داخلی این خودرو اظهار نظر دقیقی کنیم.

در حالی که فورد اشاره ای به موتور مورد استفاده در این خودروی فیس لیفت نکرده، انتظار می رود همچنان شاهد استفاده از یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژر با امکان تولید 245 اسب بخار در آن باشیم. فروش فورد تاروس مدل 2020 از چند ماه دیگر و پیش از پایان سال جاری میلادی، آغاز می شود.

منبع: کلیک
ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها