کد خبر : 18346

آخرین خودرو اسمارت با موتور بنزینی

آخرین خودرو اسمارت با موتور بنزینی

بعد از فروش تنها 1246 دستگاه اسمارت در سال قبل میلادی و در ادامه خروج از بازار آمریکا و کانادا، مسئولین شرکت مجبور به اتخاذ تصمیمی مهم شدند، تصمیم جدید مبنی بر این که دیگر خودروی مجهز به پیشرانه درون‌سوز نسازد و وارد بازار برقی‌ها شوند. بی‌تردید اسمارت اولین شرکت خودروسازی در دنیا است که به صورت آنی اقدام به تغییر روند تولید خودروهای بنزینی/دیزلی به خودروهای برقی کرده است.

به گزارش خودروتک ، اسمارت‌های جدید که به نام Final Collector's Edition معروف شده‌اند طی چند ماه آینده به صورت رسمی به فروش می‌رسند.

دایملر در آخرین تلاش برای عرضه اسمارت‌های خاطره‌انگیز با پیشرانه درون‌سوز، سری جدیدی را با طراحی منحصربه‌فرد و در تعداد 21 دستگاه روانه بازار خواهد کرد. این عدد اشاره به تعداد سال‌های فعالیت اسمارت دارد.

دایملر در همکاری با برابوس، طراحی این خودروها را به طراح معروف آلمانی کنستانتین گرچیچ سپرده است. گرچیچ می‌گوید از نظر من، 21 می‌تواند یک نماد باشد. نماد آزاد بودن، شکستن مرزها و نمایش آن روی سرکش شما است.

اسمارت‌های جدید که به نام Final Collector's Edition (نسخه نهایی کلکسیونرها) معروف شده‌اند طی چند ماه آینده به صورت رسمی به فروش می‌رسند. تا این لحظه تنها از تصاویر می‌دانیم که یکی از خودروهای این پروژه مدل روباز ForTwo است که با رنگ‌بندی انتزاعی فوق‌العاده چشم‌گیر شده است.

هیچ اطلاعات فنی در مورد آخرین اسمارت‌های مجهز به پیشرانه درون سوز منتشر نشده است.


منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها