کد خبر : 18238

محصولات اسپرت مینی برای 2020 معرفی شدند

محصولات اسپرت مینی برای 2020 معرفی شدند

شرکت مینی انگار کمی زودتر از موعد دست به کار شده و مدل 2020 از نسخه جان کوپر ورکز مدل‌های کلابمن و کانتری‌من را ارائه داده است.

به گزارش خودروتک ، در سینه اینن دو خودرو پیشرانه بازطراحی شده 2 لیتری توربوشارژ چهارسیلندر به قدرت 302 اسب‌بخار نصب شده که 74 اسب‌بخار قدرت بیشتری نسبت به نمونه قبلی دارد.

این خودروها در چند بخش مورد به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند که مهمترین آن‌ها را می‌توان در زیر کاپوت خودروها جستجو کرد، جایی که یک پیشرانه (بنا به ادعای سازنده) بازطراحی شده 2 لیتری توربوشارژ چهارسیلندر به قدرت 302 اسب‌بخار نصب شده که 74 اسب‌بخار قدرت بیشتری نسبت به نمونه قبلی دارد. میزان گشتاور این پیشرانه برابر با 450 نیوتن‌متر است که این مورد هم 100 واحد افزایش نسبت به پیشرانه قبلی نشان می‌دهد.

به لطف افزایش قدرت پیشرانه، شتاب صفر تا صد کیلومتر برساعت مدل کلابمن JCW به 4.9 ثانیه رسیده که 1.4 ثانیه سریع‌تر از نسخه قبلی است. حداکثر سرعت این خودرو نیز برابر با 250 کیلومتر برساعت خواهد بود.

نسخه جان کوپر ورکز از کانتری‌من نیز شتاب صفر تا صد 5.1 ثانیه‌ای دارد و می‌تواند به حداکثر سرعت 250 کیلومتر برساعت دست یابد.

پیشرانه جدید این خودروها به جعبه‌دنده هشت سرعته استپ‌ترونیک اسپرت متصل شده که نسبت به قبل عملکردی بهتر خواهد داشت. این جعبه‌دنده به قفل دیفرانسیل مکانیکی نیز مجهز شده که بنابر اعلام شرکت سازنده، از اتلاف قدرت در هنگام انتقال به چرخ‌های جلو پیشگیری می‌کند.

مینی کانتری من JCW مدل 2020

هردو مدل موردبحث مجهز به سیستم چهارچرخ محرک هستند که در حالت عادی قدرت را به چرخ‌های جلو ارسال می‌کند اما می‌تواند درصورت نیاز مقداری از گشتاور را به محور عقب بفرستد.

از دیگر موارد به‌روزرسانی شده می‌توان به سیستم تعلیق بهسازی شده، سیستم اگزوز اسپرت و مجموعه ترمز تقویت شده اشاره کرد که این مورد اخیر اکنون به کالیپرهای چهار پیستونه در عقب مجهز شده که ابعادی برابر با 330 میلی‌متر دارند.

تغییرات ظاهری این خودروها نسبت به مدل‌های سال‌های قبل بسیار اندک بوده اما در مدل کلابمن می‌توان جلوپنجره بزرگتر، اجزای روشنایی جدید و سپرعقب جدید را تشخیص داد که برای جای دادن سیستم اگزوز بزرگتر طراحی شده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها