کد خبر : 17978

بنتلی کانتیننتال سفارشی برای باواریایی ها

بنتلی کانتیننتال سفارشی برای باواریایی ها

شرکت بنتلی تصمیم گرفته جدیدترین خودروی سفارشی خود را که براساس مدل کانتیننتال GT روباز ساخته شده را با نام باوارین ادیشن به جهانیان معرفی کند، نامی که ایالت باواریا در جنوب آلمان را به ذهن متبادر کرده و قرار است طبق گفته مسئولان بنتلی زیبای‌های این منطقه را تداعی کند.

به گزارش خودروتک ، در جای جای این نسخه خاص از بنتلی کانتیننتال نشانه‌هایی از ایالت باواریا می‌بینیم، از رنگ سفید خاص بدنه تا حک شدن نشان پرچم باورایا در قسمت‌های مختلف کابین.

ساخت این خودرو ایده مدیرطراحی بنتلی یعنی Stefan Sielaff بوده و گفته می‌شود که قرار است منحصربه‌فرد باقی بماند زیرا از این خودروی خاص که با تزئینات دست‌ساز ساخت مولینر زینت شده، تنها به تعداد یک دستگاه ساخته خواهد شد. محل ساخت خودرو در انگلستان بوده اما قرار است در نمایندگی بنتلی در شهر مونیخ آلمان از آن رونمایی شود.

اگر بخواهیم این نسخه را از بقیه کانتیننتال GTC های ساخته شده متمایز کنیم، ابتدا باید به رنگ سفید خاص بدنه و سقف به رنگ آبی رویال آن اشاره کرد که البته نمایش‌دهنده الگوی پرچم محلی ایالت باواریا هستند.

غیر از این، روی گلگیر هم قطعه‌ای با پوشش کروم استفاده شده که بازهم یادآور باواریا خواهد بود. رینگ‌های 22 اینچی ساخت مولینر و قطعه کرومی که زیر جلوپنجره نصب شده نیز به زیبایی کلی خودرو اضافه کرده است.

حک شدن نشان باواریا در پشت سری صندلی‌های این نسخه خاص از بنتلی کانتیننتال

در فضای کابین بنتلی کانتیننتال نیز نشان پرچم منطقه باواریا روی پشت سری صندلی‌ها دوخته و مشابه بدنه، از رنگ‌آمیزی سفید و آبی برای تزئین داخل استفاده شده است. برای ایجاد تضاد بصری، روکش صندلی‌ها، پوشش داخلی درها، کنسول مرکزی، فرمان و حتی کفپوش‌ها با دوخت سفید رنگ دوخته شده است.

هرچند هنوز درباره مشخصات فنی این خودرو جزئیاتی اعلام نشده اما انتظار داریم از پیشرانه توئین توربو شش لیتری 12 سیلندر به همراه جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار دوکلاچه در آن استفاده شود. پیشرانه موردبحث قدرتی معادل با 626 اسب‌بخار و گشتاور 900 نیوتن‌متر تولید می‌کند و کانتیننتال GTC را قادر می‌سازد ظرف 3.7 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودروی لوکس روباز برابر با 333 کیلومتر برساعت خواهد بود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها