کد خبر : 17850

احتمال تولید پورشه کاین کوپه GT با موتور لامبورگینی

احتمال تولید پورشه کاین کوپه GT با موتور لامبورگینی

شایعه جدیدی به اینترنت راه پیدا کرده که بر اساس آن، پورشه کاین کوپه GT در آینده مجهز به موتور لامبورگینی اوروس روانه بازار می‌شود.

به گزارش خودروتک ، پورشه نزدیک به سه ماه پیش از خودروی کاین کوپه رونمایی کرد. این خودرو در نسخه استاندارد و توربو معرفی شد. به نظر می‌رسد نمونه دیگری از این خودروی آلمانی جذاب در راه باشد. پورشه کاین به موتور پلاگین هیبریدی مجهز می‌شود و در نمونه توربو S E-Hybrid نیز در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. نمونه دوم تبدیل به قدرتمندترین خودروی شاسی بلند گروه فولکس واگن می‌شود، چرا که قدرت تولیدی آن نزدیک به 680 اسب بخار و مشابه با پانامرا خواهد بود.

بر اساس اعلام یک منبع ناشناس، موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری لامبورگینی اوروس با توربوشارژر دوقلو در پورشه کاین کوپه قرار می‌گیرد. این موتور قادر به تولید 641 اسب بخار قدرت بوده که اگرچه از مدل توربو کاین کوپه قدرتمندتر است، ولی در مقایسه با توربو S E-Hybrid قدرت کمتری تولید می‌کند.

انتظار می‌رود پورشه برای این خودرو علاوه بر عبارت GT، از اعداد نیز استفاده کند. برای مثال از GT1، GT2 و GT3 برای پورشه 911 و GT4 برای پورشه کیمن استفاده شده است. این احتمال وجود دارد که GT5 برای پورشه کاین کوپه در نظر گرفته شود. در سال 2015 این شرکت آلمانی نام تجاری GT5 را به نام خود ثبت کرد.

انتظار می‌رود پورشه کاین کوپه GT5 علاوه بر تجهیز به موتور لامبورگینی اوروس، تغییراتی را شاسی خود تجربه کند و همچنین عملکرد سیستم تعلیق آن نیز بهبود پیدا کند. ترمزهای قدرتمندتر، بهبود طراحی و آیرودینامیک از جمله تغییراتی محسوب می‌شوند که انتظار داریم در این کراس‌اوور شاهد باشیم. این تغییرات شاید باعث شود این خودرو رکورد جدیدی را به عنوان یک خودروی شاسی بلند در پیست نوربرگ رینگ به نام خود ثبت کند. در حال حاضر مرسدس - ای‌ام‌جی GLC 63 S با ثبت زمان 7 دقیقه و 49.369 ثانیه، سریع‌ترین خودروی شاسی بلند در این پیست محسوب می‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها