کد خبر : 17737

هرآنچه درباره نسل جدید ب ام و i5 می دانیم + تصاویر

هرآنچه درباره نسل جدید ب ام و i5 می دانیم + تصاویر

تصاویر مخفیانه بی ام و i5 به اینترنت راه پیدا کرد. این محصول، اولین خودروی شاسی بلند برقی این شرکت آلمانی محسوب می شود.

به گزارش خودروتک ، خودروی برقی جدید بی ام و با نام i5 و یا iNEXT از راه می رسد. در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی از این خودرو بودیم؛ با این حال به تازگی تصاویری مخفیانه جدیدی از آن منتشر شده که طراحی کابین را نیز به نمایش می گذارد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نیروی محرکه این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

در حالی که پوشش محافظ زیادی روی بی ام و i5 و یا بی ام و iNEXT کشیده شده، می توان به این موضوع پی برد که بی ام و برای آن چراغ های جلوی باریکی در نظر گرفته است. این سبک طراحی را بی ام و i8 مشاهده کرده ایم.

طراحی بدنه این خودرو تفاوت چندانی با کراس اوورهای کنونی این شرکت آلمانی ندارد و شاهد شیب سقف مشابه با آن ها در بی ام و iNEXT هستیم.

برای اولین بار شاهد انتشار تصاویر مخفیانه از کابین این خودرو هستیم. بر اساس این تصاویر، بی ام و برای طراحی کابین این محصول از خودروی i3 الهام گرفته است. با توجه به این موضوع که با نمونه اولیه این دستگاه روبه‌رو هستیم، احتمال تغییر در آن وجود دارد. انتظار می رود نمونه نهایی دارای طراحی کابین مشابه با بی ام و X5 باشد.

در حالی که شایعات از iNEXT و i5 به عنوان نام این خودرو یاد کرده اند، روی فرمان آن نام iNEXT به چشم می خورد که آبی رنگ است. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خودرو در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. با توجه به رونمایی از این خودروی بی ام و در سال 2021، انتظار می رود در آینده اطلاعات بیشتری از آن منتشر شود.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها