کد خبر : 17261

مدل خاص تویوتا GT86 با رنگ منحصر به فرد

مدل خاص تویوتا GT86 با رنگ منحصر به فرد

نسخه ویژه از تویوتا جی‌تی86 به افتخار پیست هانکون از رنگ سبز مخصوصی با همین نام سود می‌برد. از طرفی رینگ‌های 17 اینچی با رنگ برنزی و یک اسپویلر مشکی در جلو ظاهر متفاوتی برای این جی‌تی86 خاص رقم زده است.

به گزارش خودروتک ، با جستجوی ساده کلمه Hankone در اینترنت شهری کوهستانی را در ژاپن خواهید یافت که به خاطر چشمه‌های آب داغ‌ و چشم‌اندازی که از کوه معروف فوجی دارد شهرت یافته است. تویوتا نسخه ویژه‌ای از جی‌تی 86 با نام Hankone Edition معرفی کرد، اما نام‌گذاری این تویوتا به خاطر چشمه‌های آب‌گرم شهر هانکون نیست بلکه به خاطر پیست مشهور هانکون ترن‌پایک بوده که یکی از بهترین پیست‌های سراسر دنیا محسوب می‌شود.

نسخه ویژه از تویوتا جی‌تی86 به افتخار پیست هانکون از رنگ سبز مخصوصی با همین نام سود می‌برد. از طرفی رینگ‌های 17 اینچی با رنگ برنزی و یک اسپویلر مشکی در جلو ظاهر متفاوتی برای این جی‌تی86 خاص رقم زده است. تغییرات ایجاد شده در کابین این اتومبیل شامل استفاده از آلکانترا مشکی رنگ برای صندلی‌ها و آلکانترا با دوخت قهوه‌ای روشن برای فرمان، اهرم تعویض دنده و ترمز دستی می‌شود.

پیشرانه تویوتا جی‌تی86 بدون هیچ تغییری از نسخه استاندارد برای این نمونه ویژه نیز به کار گرفته شده است. پیشرانه مورد بحث یک نمونه 2.0 لیتری چهار سیلندر با 205 اسب بخار قدرت است که در کنار یک گیربکس شش دنده خودکار یا دستی قرار می‌گیرد. فروش Toyota GT86 Hakone Edition از پاییز آینده شروع می‌شود و هنوز از قیمت آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع: اتومبیل فارسی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها