کد خبر : 16848

هرآنچه درباره رنو کولئوس مدل 2020 می دانیم

هرآنچه درباره رنو کولئوس مدل 2020 می دانیم

حدود 2 سالی می‌شود که نسل دوم بزرگ‌ترین شاسی ‌بلند رنو در خیابان‌های اروپا چرخ می‌زنند. حقیقت آن است که فروش کولیوس هرگز در این مدت جذاب نبوده است. حالا فرانسوی‌ها بر آن شده‌اند تا با یک تغییر و تحول اساسی تحت عنوان فیس‌لیفت، محبوبیت فرزند خود را افزایش دهند.

به گزارش خودروتک ، از نوع مخفی‌کاری رنو می‌توان حدس زد که در مدل جدید شاهد یک تغییر عمیق در چراغ‌های جلو و عقب هستیم.

کارشناسان بر این باورند که یکی از دلایل کاهش فروش این خودرو در بازار اروپا،‌ عرضه هم‌زمان آن در دیگر بازارها مانند استرالیا، خاورمیانه، چین و آمریکای جنوبی است که خاص بودن آن را تهدید کرده است. البته برخی دیگر معتقدند سایه سنگین موفقیت پژو 5008 کار برای این رنو را سخت‌تر کرده است. به هر حال تست‌های میدانی رنو کولیوس 2020 با جدید و زیر سنگین‌ترین پوشش‌های استتاری پیگیری می‌شود.

به نظر می‌رسد که فرانسوی‌ها روی این پروژه بسیار جدی هستند. چراکه تست‌های میدانی این خودرو در دو مدل مختلف در آلمان پیگیری می‌شود. کارشناسان طراحی بعد از مشاهده تصاویر جاسوسی این خودرو از روی تجربه اقدام به گمانه‌زنی درباره طراحی نهایی آن کرده‌اند. گفته می‌شود زوایای پنهان روی کاپوت و شیب گلگیرهای کناری سیگنال‌های چهره خشن‌تر و جسورانه را برای محصل جدید می‌دهند. البته فرم پنجره‌های جانبی و انحنای ستون سوم نیز می‌تواند به خوبی دلیلی بر این مدعا باشد.

تصویر جاسوسی رنو کولیوس مدل 2020

از نوع مخفی‌کاری رنو می‌توان حدس زد که در مدل جدید شاهد یک تغییر عمیق در چراغ‌های جلو و عقب هستیم. تا این لحظه تصاویری در دست نیست تا از چند و چون فضای داخلی این خودرو باخبر شویم. ولی از پیش‌تر می‌دانستیم که رنو درصدد است تا برای سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو از آنچه روی مدل جدید Clio‌ نصب شده بود، بهره بگیرد.

در حال حاضر رنو کولیوس موجود در بازارهای اروپایی شامل تنها یک مدل دیزلی با 173 اسب‌بخار با جعبه‌دنده X‌ ترونیک و سیستم انتقال قدرت دو دیفرانسیل می‌شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها