کد خبر : 16805

اولین تیزر نسل جدید شورولت کوروت منتشر شد + فیلم

اولین تیزر نسل جدید شورولت کوروت منتشر شد + فیلم

شورولت کوروت C8 با طرح موتور میانی، اوایل تابستان سال جاری رونمایی می‌شود.

به گزارش خودروتک ، شماره معکوس برای رونمایی رسمی نسل جدید شورولت کوروت با کد C8 آغاز شد. اولین خبر هیجان‌انگیز، تأیید رسمی نشان کوروت C8 است. حدود سه ماه پیش بود که طرحی از لوگوی کوروت منتشر شد؛ اواخر هفته‌ی گذشته بود که صفحه‌ی فیسبوک رسمی شورولت این نشان جدید را تأیید کرد.

در قدم بعدی، تیم تبلیغاتی شورولت با انتشار ویدیویی کوتاه، روند تغییر نشان کوروت در نسل‌های گذشته را به‌نمایش گذاشت. در لوگوی کوروت C8، فضای V شکل بین دو پرچم حذف شده و طرح کلی به‌شکل V درآمده است. سومین اقدام شورولت برای آماده‌سازی طرفداران و رونمایی C8، تیزر ویدیویی بود که روز گذشته منتشر شد. در این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای که مهم‌ترین اتفاق‌های تاریخ این مدل، مثل مدل‌های مفهومی برجسته و مسابقه‌ای یادآوری می‌شود.

در این ویدیوی کوتاه، نمونه‌ی پیش‌تولید با پوشش استتار کوروت C8 هم دیده می‌شود. این مدل که با برچسب‌هایی به‌یاد زورا آرکوس-دانتوف، مهندس مشهور بلژیکی و ملقب به «پدرِ کوروت» پوشیده شده بود، ماه گذشته در خیابان‌های نیویورک مشاهده شد. روی درهای مدل پیش‌تولید نسل هشتم شورولت کوروت، عددهای 07.18.19 دیده می‌شود؛ برخلاف باور بسیاری از افراد، این عدد‌ها به رکوردگیری کوروت C8 در نوربرگ‌رینگ اشاره ندارد، بلکه تاریخ رونمایی اولین کوروت تاریخ با طرح موتورمیانی است. بنابراین نسل هشتم شورولت کوروت، در ۲۷ تیرماه سال ۱۳۹۸ رونمایی می‌شود.

اگر به ویدیوی منتشرشده دقت کنیم، صدای تعویض دنده‌ها هم دستی به‌نظر می‌رسد اما هنوز در مورد خودکار یا دستی بودن C8 اطلاعات رسمی موجود نیست. براساس شایعه‌های فراوان از منابع معتبر، اولین مدلی که از کوروت C8 رونمایی می‌شود، نسخه‌ی استینگ‌رِی (Stingray) با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی و قدرتی حدود ۴۶۰ اسب‌بخار مشابه نسل فعلی خواهد بود. این مدل احتمالاً به جعبه‌دنده‌ی ۸ سرعته‌ی دوکلاچه مجهز می‌شود. در مدل‌های بعدی، شورولت موتورمیانی با نمونه‌ی ۱۰۰۰ اسب بخاری هیبرید هم آشنا خواهد شد. احتمالا یک نسخه هم از پیشرانه‌ی ۸ سیلندر V شکل ۴.۲ لیتری کادیلاک با قدرت ۶۰۰ اسب‌بخار استفاده کند.

مقامات شورولت همچنین تأیید کردند که ۴۰۰ نیروی جدید درکنار شیفت دوم کاری به خط تولید کوروت اضافه کرده‌اند تا C8 بدون مشکل راهی بازار شود.


منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها