کد خبر : 1677

هیوندای i40 مدل 2019 معرفی شد

هیوندای i40 مدل 2019 معرفی شد

هیوندای i40 مدل ۲۰۱۹ به لاتین (Hyundai i40 Wagon) خودرویی در کلاس بدنه استیشن یا واگن که با پیشرفت های طراحی، ویژگی های ایمنی جدید و موتور پیشرفته همراه شده است.

به گزارش خودروتک، این خودرو از نظر آلایندگی به استاندارد های جدید و روز اروپا مطابقت دارد. طراحی به روز شده، ظاهر تازه و مدرن در کنار کلاس بدنه ای محبوب برای مصرف خانواده ها می تواند از دلایلی باشد که این خودرو را به سمت پیشرفت هر چه بیشتر جهت دهد.

رقبای این خودرو مدل هایی ثابت شده در بازار همچون فولکس واگن پاسات و اشکودا سوپرب هستند. با این حال، نمونه اولیه فاش شده از این خودرو مدلی کاملا جدید نیست بلکه یک فیس لیفت ثانویه را نشان می دهد.

 

اگرچه هیوندای در مورد نیرومحرکه های این فیس لیفت اطلاعاتی ارائه نکرده اما به گفته برخی منابع، خط تولید کنونی موتورهای آن حفظ خواهد شد که البته تنظیم قدرتی متفاوت خواهند داشت. گفته می شود موتور 1.7 لیتری دیزلی پرفروش ترین نسخه در این طیف بوده است.

موتور هیوندای i40  از نوع ۱٫۶ لیتری  با خروجی ۱۰۰ کیلو وات / ۱۳۶ اسب بخار و ۳۲۰ نانومتر گشتاور است که با کمک سیستم انتقال ۷ سرعته دو کلاچ (۷DCT) نیرو را به چرخ ها منتقل می کند.

منبع : اروند

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها