کد خبر : 16681

نسخه کوپه مرسدس بنز GLC63 هم آمد

نسخه کوپه مرسدس بنز GLC63 هم آمد

مرسدس بنز، نسخه‌های به‌روزرسانی‌شده AMG GLC 63 و GLC 63 کوپه را در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک ، مرسدس AMG GLC 63 و GLC 63 کوپه به‌روزرسانی‌شده در نمایشگاه خودرو نیویورک رونمایی شدند. در نسخه‌ی استاندارد، هر دو مدل از پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر توئین توربو با ۴۶۹ اسب‌بخار قدرت و ۶۴۹ نیوتن‌متر بهره می‌برند. مرسدس GLC 63 S کوپه نسخه‌ی قوی‌تری نیز دارد که از همان پیشرانه با ۵۰۳ اسب‌بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند و مرسدس بنز ادعا کرده است که این نسخه می‌تواند پیست نوربرگ‌رینگ را در زمان ۷ دقیقه و ۴۹.۳۶۹ ثانیه طی کند. هر دو پیشرانه به جعبه‌دنده ۹ سرعته و سیستم تمام چرخ محرک متصل می‌شوند.

2019 Mercedes-AMG GLC 63 Coupe / مرسدس بنز کوپه

مرسدس GLC کوپه استاندارد می‌تواند در حدود ۳.۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت برسد ولی مدل S می‌تواند این کار را در ۳.۶ ثانیه انجام دهد. انتخاب نسخه‌ی قدرتمندتر نیز باعث افزایش بیشینه سرعت به ۲۸۰ کیلومتربرساعت می‌شود، درحالی‌که بیشینه سرعت مدل معمولی به‌طور الکترونیکی به ۲۴۹ کیلومتربرساعت محدود خواهد شد. دیفرانسیل عقب کنترل‌شده توسط تجهیزات الکترونیکی، اطمینان حاصل می‌کند که قدرت در هنگام چرخش به درستی بین چرخ‌ها تقسیم شود. هر دو مدل نیز دارای سیستم تعلیق بادی و دمپرهای تطبیقی هستند.

2019 Mercedes-AMG GLC 63 Coupe / مرسدس بنز کوپه

در فضای بیرونی، مدل‌های مرسدس GLC AMG با جلوپنجره اصلاح‌شده برجسته شده‌اند و هم‌اکنون به سمت پایین گسترده‌تر می‌شوند. چراغ‌های LED جلو نیز نازک‌تر از قبل شده‌اند که بر جذابیت خودروها می‌افزایند. چراغ‌های عقب نیز بازطراحی شده‌اند و ساختار طراحی بلوکی دریافت می‌کنند. نسخه S از تریم نقره مات بهره می‌برد که شامل استفاده در دیفیوزر عقب نیز می‌شود. تمام مدل‌ها با رینگ‌های پنج‌پره ۲۰ اینچی به‌صورت استاندارد عرضه می‌شوند ولی خریداران می‌توانند آن‌ها را به رینگ‌های ۲۱ اینچی ارتقاء دهند.

2019 Mercedes-AMG GLC 63 / مرسدس بنز GLC

هر دو مدل با صندلی‌های اسپرت استاندارد به سرنشینان خوش‌آمد می‌گویند. سیستم اطلاعاتی و سرگرمی MBUX مرسدس بنز در سراسر داشبورد گسترش یافته و این تکنولوژی دارای حالت‌های نمایش AMG مانند کلاسیک، اسپرت و سوپراسپرت است. مدل S نیز قطعات چرم ناپا را به داخل کابین اضافه می‌کند، درحالی‌که نشان‌های AMG روی صندلی‌های عقب و جلوه‌های قرمز رنگ روی پوشش چرمی صفحه داشبورد دیجیتال قرار می‌گیرند؛ صندلی‌های پرفورمنس AMG نیز دارای پشتی‌های برجسته هستند.

2019 Mercedes-AMG GLC 63 / مرسدس بنز GLC

تمام مدل‌های خانواده مرسدس GLC 63 تا اواخر سال ۲۰۱۹ در ایالات متحده عرضه می‌شوند. مرسدس بنز اطلاعات بیشتری ارائه نداده است اما جزئیات بیشتر در زمان‌های پیش از فروش نهایی اعلام خواهد شد. 

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها