کد خبر : 16653

خودروی اسپرت بعدی مرسدس بنز برقی خواهد بود

خودروی اسپرت بعدی مرسدس بنز برقی خواهد بود

اهالی آفالترباخ گفته‌اند که در سال 2021 تک تک محصولات به صورت الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خودروتک ، الکتریکی سازی محصولات نامی است که مدیر مرسدس-آ ام گ بر روی این پروژه گذاشته و قرار است از سال 2021 محصولات این شرکت به صورت هایبرید به بازار معرفی و عرضه شود.این شرکت قبلا محصولات هایبرید مانند E53، CLS53 و پراجکت وان را به بازار معرفی و عرضه کرده است اما برنامه بر این اساس است که مدل‌های بیشتری در این راستا تولید شود.

جدید نیز از یک پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو به همراه موتور الکتریکی 48 ولت استفاده می‌کند که توان تولید 489 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را داراست. موئرز در مصاحبه خود تاکید داشت با آغاز سال 2021 هیچ خودرویی بدون پیشرانه الکتریکی به بازار عرضه نخواهد شد و از این رو مرسدس AMG GT concept که در سال 2017 به نمایش درآمده بود قرار است در آینده با پیشرانه الکتریک به قدرت 805 اسب بخار به بازار ارائه شود.

این خودرو پیش نمایش GT 4-Door Coupe بود که در حال حاضر بالاترین نسخه موجود از این خودرو GT63 S است که در آینده جای خود را به این خودرو کانسپت خواهد داد تا با پورشه پانامرا به رقابت بپردازد. قرار است پیشرانه‌های دوست‌داشتنی 12 سیلندر با جایگزینی پیشرانه‌های 8 سیلندر به همراه یک موتور الکتریکی، کم کم کنار گذاشته شوند و مدل‌های 63 این شرکت را تغذیه کنند.اما حداقل یک مدل به هیچ عنوان الکتریکی نخواهد شد و آن A45 است که از یک پیشرانه 4 سیلندر توربو با قدرت 420 اسب بخار استفاده می‌کند.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها