کد خبر : 16585

نسل جدید فولکس واگن گلف لو رفت

نسل جدید فولکس واگن گلف لو رفت

تست‌های میدانی جدیدترین ویرایش هاچ‌ بک محبوب فولکس ‌واگن روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد. این را جاسوسان صنعتی می‌گویند که با انتشار تصاویر مخفیانه از گلف مدل 2020 ادعا کرده‌اند.

به گزارش خودروتک ، تغییرات حداقلی در نمای خارجی باعث تردید شده است که آیا این خودرو نسل جدید فولکس واگن گلف است یا فیس‌لیفتی برای مدل 2020.

نسل جدید فولکس واگن گلف با کمترین میزان پوشش استتاری دیده شده است. در واقع بهتر است بگوییم می‌توان تمام جزئیات طراحی نسخه جدید را نسبت به نمونه قبل مشاهده کرد. درباره زبان طراحی محصول جدید باید گفت که آلمان‌ها با محافظه‌کاری نسبت به اصول گرافیکی، نسل جدید آن را تولید کرده‌اند.

نسل هشتم گلف بزرگ‌ترین تغییراتش را در چراغ‌های جلو و به ویژه عقبش تجربه کرده است. در تصاویر منتشر شده چراغ‌های جلو واضح به چشم می‌خورد ولی چراغ‌های عقبی کمی با احتیاط بیشتر مخفی شده است. صراحتاً بگوییم که گلف 2020 در ساختار کلی طراحی بیرونی‌اش چندان تغییری نداشته است. حتی زوایای ستون‌های اصلی نیز فرمی مشابه با قبل را دارند. کارشناسان بر این باورند که گلف جدید با فناوری جدید LED های روشنایی روز و هم‌چنین فرم جذاب‌تر چراغ‌های مه‌شکن تولید خواهد شد. شاید این از استراتژی فولکس بوده که دستگیره در‌ها و آینه‌های جانبی مانند نمونه فعلی باشد. البته این گلف هنوز مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارد و بعید است که نمونه نهایی به این سادگی باشد.

تصویر جاسوسی گلف مدل 2020

از سویی دیگر هیچ اطلاعاتی درباره طراحی داخلی این خودرو در دست نیست تا بتوانیم وسواس فولکس واگن برای مشتریان سخت‌گیرش را درک کنیم، ولی شرکت از مدت‌ها پیش قول داده بود که دیگر خبری از دکمه‌های کنترلی مکانیکی نباشد و همه‌چیز را به صورت دیجیتالی روی یک صفحه نمایش انتقال دهد.

به خاطر تمام این دلایل است که سخت می‌توان درباره ماهیت این خودرو نظر داد که آیا فولکس‌ واگن در تدارک نسل جدید گلف است و یا این‌که خودروی فوق را باید یک فیس‌لیفت به حساب آورد؟

ثابت بودن احتمالی ابعاد بدنه،‌ استفاده مجدد از پلتفرم معروف MQB را برای این خودرو مطرح می‌کند. هرچه هست فولکس واگن گلف 2020 به صورت رسمی در نمایشگاه فرانکفورت 2019 که شهریور ماه برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد. البته سال بعد نیز نسخه‌های تقویت‌شده GTI و R به لیست فروش اضافه خواهند شد. شنیده‌ها حاکی از آن است که پیشرانه جدید گلف برای مدل R Plus‌ قدرتی حدود 400 اسب‌بخار دارد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها