کد خبر : 16158

استینگر GTS / اسپرت ترین محصول کیا موتورز

استینگر GTS /  اسپرت ترین محصول کیا موتورز

کیا در نمایشگاه نیویورک از نسخه محدود کیا استینگرGTS، با قابلیت اجرای دریفت به بهترین حالت رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک ، این خودرو از یک پیشرانه 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربو استفاده می‌کند که توان تولید 365 اسب بخار قدرت و 509 نیوتن متر گشتاور را داراست.این نیرو توسط یک گیربکس 8 سرعته به چرخ‌های عقب و یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود. مسئله‌ای که باعث می‌شود این نسخه خاص شود استفاده از سیستمی به نام A-AWD است که از یک دیفرانسیل مکانیکی لغزش محدود بهره می‌برد که می‌تواند گشتاور و کشش را بین چرخ‌های چپ و راست توزیع کند و در مواقعی که کشش و چسبندگی کم است به کمک خودرو بیاید.

اگر حالت رانندگی استینگر را بر روی حالت دریفت که به تازگی در این نمونه اضافه شده قرار دهیم تمام قدرت پیشرانه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود تا شاهد یک دریفت جانانه از این خودرو باشیم.سیستم‌های به روز شده در این خودرو باعث شده تا منطق خاصی در پایداری و کنترل لغزش در این خودرو وجود داشته باشد.

در حالت دریف خودرو دنده‌ها را سبک نمی‌کند تا شما گشتاور مناسب برای ادامه دریفت داشته باشید.از تفاوت های ظاهری این خودرو نیز می‌توان به وجود قطعات کربنی در جلو پنجره، ورودی هوای زیر سپر و کنار خودرو، آینه‌ها و قرارگیری آرم استینگر در محل لوگو کیا اشاره کرد.از این خودرو تنها 800 دستگاه ساخته می‌شود و قیمت پایه آن 44 هزار دلار برای دیفرانسیل عقب و 46 هزار و 500 دلار برای نمونه چهارچرخ محرک است.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها