کد خبر : 15947

نسخه جدید خودرو مینی کلابمن آمد

نسخه جدید خودرو مینی کلابمن آمد

مینی کلاب‌من یک خودروی جذاب محسوب می‌شود که به تازگی از نمونه بروز آن با تغییرات ظاهری رونمایی شده است.

به گزارش خودروتک ، خودروی مینی کلاب‌من در نیمه عمر خود بروزرسانی شد. نسل دوم این خودرو در سال 2015 معرفی شد، بنابراین عرضه نمونه بروز آن برای سال 2019 منطقی به نظر می‌رسد. در بخش ظاهری شاهد استفاده از جلوپنجره جدیدی برای این خودرو هستیم که از خطوط افقی بهره می‌برد. در اطراف جلوپنجره خطوط کرومی باریکی به چشم می‌خورد. تریم‌های S و SD این خودرو برای ورودی هوا از طراحی متفاوتی بهره می‌برند.

مینی کلاب‌من بروز شده در رنگ‌های جدید قرمز، سبز و مشکی به فروش می‌رسد که البته مینی برای هر یک از آن‌ها نام مخصوصی را انتخاب کرده است. این خودرو به صورت استاندارد به چراغ‌های جلوی هالوژنی مجهز شده است. خریداران می‌توانند برای این محصول چراغ‌های LED سفارش دهند. علاوه بر این مورد، امکان سفارش چراغ‌های LED تطبیقی نیز برای این محصول وجود دارد. این سیستم به صورت خودکار در پیچ‌ها فعال شده و همچنین در مواقع نیاز، نور بالا می‌شود.

در بحش پشتی این خودرو تغییرات زیادی اعمال نشده و تنها تغییر مربوط به چراغ‌های این بخش است. این چراغ‌ها به صورت استاندارد LED بوده و در اطراف آن نوار کرومی قرار گرفته است. در بخش فنی تنها تغییر مربوط به نیروی تعلیق اسپرت آن است که کاهش ارتفاع 10 میلی‌متری آن را در پی داشته است. خریداران می‌توانند حالت‌های اسپرت و کامفورت را نیز به صورت سفارشی به دمپرهای تطبیقی این خودرو اضافه کنند.

تغییرات اعمال شده در کابین این خودروی جذاب، ناچیز است. سیستم سرگرمی و اطلاعات این خودرو به صورت استاندارد دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی است؛ با این حال خریداران می‌توانند آن را با یک صفحه نمایش 8.8 اینچی نیز سفارش دهند. در کشورهای اروپایی موتور مورد استفاده در این خودرو تغییری نکرده است.

مینی کلاب‌من در بازارهای اروپایی به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ 3 سیلندر و یا 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ مجهز می‌شود. موتور 3 سیلندر قادربه تولید 97 و 134 اسب بخار قدرت است و قدرت موتور 4 سیلندر به 189 اسب بخار می‌رسد. این خودرو در نمونه دیزلی نیز به بازار عرضه می‌شود. یکی از این نمونه‌ها دارای موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر با امکان تولید 114 اسب بخار قدرت، نسخه دیگر با همین موتور ولی امکان تولید 148 اسب بخار قدرت است و قدرتمندترین مدل نیز به موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر مجهز می‌شود که 188 اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

این خودرو در حالت استاندارد به صورت محور جلو در اختیار خریداران قرار می‌گیرد؛ با این حال می‌توان برای نمونه‌های مجهز به موتور 4 سیلندر، سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش داد. در حال حاضر مینی اطلاعاتی در رابطه با عرضه نمونه بروز شده مینی کلاب‌من در بازار آمریکا در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است. انتظار می‌رود این برند در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر کند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها