کد خبر : 15945

تویوتا یاریس 2020 از راه رسید

تویوتا یاریس 2020 از راه رسید

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 (Toyota Yaris Hatchback) در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 معرفی شد. این خودرو از نظر ظاهری و فنی شباهت‌های بسیاری به مزدا 2 دارد.

به گزارش خودروتک ، شرکت تویوتا در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 از یاریس هاچ بک جدید رونمایی کرد. این خودرو شباهت‌های زیادی به مزدا 2 ساب کامپکت دارد و به نظر می‌رسد روح مزدا 2 درون آن دمیده شده است. شرکت‌های خودروسازی تویوتا و مزدا پیش از این برای نسل فعلی یاریس سدان با هم همکاری کرده بودند. اوایل امسال نیز تویوتا یاریس لیفت بک رونمایی شد که با یاریس سدان متفاوت بود و بازار خارج آمریکا را هدف گرفت.

تویوتا یاریس هاچ بک 2020

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 همانند مدل سدان از ساختار مزدا بهره برده و پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری با قدرت 106 اسب بخار در زیر کاپوت آن قرار گرفته است. قدرت تولید شده پیشرانه توسط گیربکس 6 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. همچنین این خودرو مانند مزدا در تریم‌های LE و XLE عرضه خواهد شد.

تویوتا یاریس هاچ بک 2020 از امکانات و تجهیزات مناسبی بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به رینگ‌های آلومینیومی 16 اینچی، چراغ‌های مه‌شکن، آینه‌های برقی همرنگ بدنه و خروجی اگزوز کرومی اشاره کرد. در داخل کابین خودرو نیز تجهیزاتی مانند صفحه لمسی 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و سیستم تشخیص صوتی به کار رفته است. علاوه بر آن شاهد استفاده از سیستم‌های ایمنی مختلف و تجهیزات کمک‌راننده مانند دوربین دنده عقب هستیم.

تویوتا یاریس هاچ بک 2020

شرکت تویوتا توجه زیادی به طراحی این خودرو داشته و در نمای روبه‌روی آن جلوپنجره چند ضلعی مخصوص محصولات تویوتا دیده می‌شود. البته همان‌طور که گفته شد طراحی کلی خودرو شباهت بسیاری به مزدا 2 دارد. تویوتا همچنین قابلیت مانور و شعاع گردش یاریس هاچ بک جدید را بهبود بخشیده است.

تاکنون اطلاعات بیشتری درباره قیمت و زمان عرضه تویوتا یاریس هاچ بک 2020 منتشر نشده و برای کسب اطلاعات بیشتر باید منتظر ماه‌های آینده بمانیم.

منبع: گجت نیوز

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها