کد خبر : 15684

این هم فورد موستانگ مدل 2020

این هم فورد موستانگ مدل 2020

اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که همواره مدل چهار سیلندر فورد موستانگ را نیازمند تقویت پیشرانه دانسته‌اید، احتمالاً از شنیدن خبرهای جدید درباره مدل 2020 این خودرو خوشحال خواهید شد.

به گزارش خودروتک ، با تغییرات پیشرانه فورد موستاگ اکوبوست، قدرت و حداکثر سرعت آن افزایش پیدا کرده است.

فورد در نظر دارد این خودرو را در دو نسخه کوپه و کانورتیبل با پیشرانه 2.3 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر عرضه کند. پیشرانه مذکور سابقاً در فورد فوکوس RS استفاده شده که البته اکنون در چند قسمت مورد تغییر قرار گرفته که از میان آن‌ها می توان به بازطراحی توربوشارژر اشاره کرد.

به لطف این تغییرات، اکنون قدرت نهایی پیشرانه 4 سیلندر به 330 اسب‌بخار و گشتاور آن به رقم 475 نیوتن‌متر رسیده که 20 اسب‌بخار بیشتر از فورد موستانگ اکوبوست استاندارد و البته 20 اسب‌بخار کمتر از فورد فوکوس RS خواهد بود هرچند که میزان گشتاور در هر سه نسخه یکسان و برابر است.

شرکت فورد ادعا کرده که این ماسل‌کار 4 سیلندر اکنون ظرف حدود 4 ثانیه، توانایی دستیابی به سرعت صد کیلومتر برساعت را دارا بوده و حداکثر سرعت آن نیز با 55 واحد افزایش نسبت به موستانگ اکوبوست استاندارد، به رقم 250 کیلومتر برساعت رسیده است.

نمای عقب فورد موستانگ اکوبوست

تغییر هیجان‌انگیز دیگری که در فورد موستانگ اکوبوست 2020 اعمال شده را می‌توان سیستم اگزوز جدید با خروجی چهارگانه دانست که نسبت به نمونه قبلی صدای خشن‌تری تولید می‌کند. شاسی این خودرو به سیستم تعلیق جدید و کالیپر ترمزهای چهار پیستون در محور جلو مجهز شده که این مورد آخر همچون خنک‌کننده ترمز و ورودی هوا، برگرفته از موستانگ GT با پیشرانه 8 سیلندر است.

به نظر می‌رسد با وجود دیفرانسیل لغزش محدود و تقسیم وزن به صورت 53/47 روی محورهای این خودرو، فورد موستانگ اکوبوست 2020 آمادگی حضوری درخشان در پیست مسابقات و یا جاده‌های کوهستانی را داشته باشد.

رینگ های جدید 19 اینچی با تایرهای پیرلی در فورد موستانگ اکوبوست مدل 2020

به منظور ایجاد تفاوت ظاهری بیشتر با سایر مدل‌ها، بدنه این خودرو با جلوپنجره مشکی، آینه‌های جانبی خاکستری، اسپویلر عقب، نوار خاکستری متالیک روی سقف و رینگ‌های 19 اینچی به همراه تایرهای تابستانی سایز255/40  تجهیز شده است. البته در مدل پایه رینگ‌های 17 اینچی نقره‌ای نصب می‌شود.

افرادی که خواهان ظاهر متفاوت‌تری برای خودروی خود باشند می‌توانند سفارش نصب قطعاتی همچون رینگ‌های پهن‌تر با تایرهای پیرلی، دیفرانسیل لغزش محدود عقب و کالیپر ترمزهای شبه متالیک را به کارخانه ارائه دهند. این مجموعه را می‌توان به همراه جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا 10 سرعته خودکار سفارش داد.

کابین فورد موستانگ، ماسل کار محبوب آمریکایی

در تمام موستانگ‌های مدل 2020 سیستم ارتباطی FordPass را به صورت استاندارد شاهد خواهیم بود که به کاربران امکان برقراری ارتباط با خودرو از فاصله‌ای مشخص به واسطه تلفن هوشمند را خواهد داد. سامانه SYNC3 نیز به عنوان یار کمکی و با امکاناتی چون تماس خودکار با پلیس در هنگام حادثه و دو درگاه USB انجام وظیفه خواهد کرد.

فورد برای این خودرو چهار طیف رنگی جدید نیز معرفی کرده که شامل زرد لیمویی، نارنجی Twister، نقره‌ای Iconic و قرمز آتشین متالیک می‌شود.

پیش‌بینی می‌شود اولین نمایش رسمی و عمومی فورد موستانگ اکوبوست 2020 در نمایشگاه خودرو نیویورک 2019 و در هفته جاری اتفاق بیافتند اما برای خرید این خودرو باید تا پاییز سال جاری صبر کرد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها