کد خبر : 15484

جزئیات بیشتر از نسخه 2020 نیسان جوک

جزئیات بیشتر از نسخه 2020 نیسان جوک

به تازگی رندرهای نسل جدید نیسان جوک در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این خودرو اواخر سال جاری میلادی از راه می رسد.

به گزارش خودروتک ، نیسان در حال توسعه و انجام آزمایش های مختلف روی نسل جدید خودروی جوک است. فروش این کراس اوور ژاپنی از سال آینده آغاز می شود. در گذشته چندین تصویر جاسوسی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود و حال رندرهای نسل جدید نیسان جوک به اینترنت راه پیدا کرده است.

بر اساس تصاویر گذشته و همچنین رندرهای منتشر شده، به نظر می رسد نیسان برای مدل 2020 خودروی جوک از یک طراحی تکاملی به‌جای انقلابی استفاده می کند. طراحی این خودرو تفاوت چندانی با نسل کنونی خود ندارد و همچنان شاهد یک خودروی عجیب هستیم.

در جلوی این خودرو از چندین چراغ استفاده شده است. جلوپنجره نسل جدید نیسان جوک مانند محصولات جدید این برند، دارای طراحی V شکل بوده و از ابعاد بزرگی بهره می برد .

با توجه به این موضوع که نیسان جوک 2020 در بازارهای اروپایی نیز برای فروش عرضه می شود، انتظار می رود دارای موتور 1.5 لیتری dCi رنو نیسان باشد. با توجه به کاهش محبوبیت موتورهای دیزلی در بازارهای جهانی، عرضه این کراس اوور با موتور هیبریدی می تواند اقدام منطقی باشد.

در ابتدا نیسان قصد داشت از این خودرو در پاییز سال جاری میلادی رونمایی کند؛ با این حال با نیسان جوک 2020 در اواخر سال 2019 و یا اوایل سال 2020 ملاقات می کنیم. این خودرو بر اساس پلتفرم CMF-B توسعه پیدا می کند. این پلتفرم برای توسعه خودروهایی مانند نیسان قشقایی، ایکس تریل و رنو کولئوس مورد استفاده قرار گرفته است.

انتظار می رود نمونه مفهومی این خودروی نیسان چند ماه دیگر به نمایش گذاشته شود و سپس شاهد رونمایی از مدل تجاری آن باشیم. این کراس اوور محبوب در کشور انگلستان به تولید می رسد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها