کد خبر : 15363

نسل جدید مرسدس بنز S در راه است

نسل جدید مرسدس بنز S در راه است

تصاویر جاسوسی مدل 2021 مرسدس بنز کلاس S به اینترنت راه پیدا کرد. این خودرو به احتمال زیاد سال آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش خودروتک ، مرسدس بنز کلاس S مدل 2021 برای چندمین بار توسط عکاسان شکار شد. در حالی که خودروی موجود در این تصاویر برخلاف گذشته دارای پوشش محافظ روی دستگیره های درب است، بخشی از طراحی جلوی آن قابل مشاهده است.

نحوه طراحی جلوپنجره این خودرو در مقایسه با نسل کنونی متفاوت بوده و همچنین مرسدس بنز سیستم رادار بزرگی را برای آن در نظر گرفته است. به نظر می رسد مرسدس بنز درون این سیستم رادار، از دوربین استفاده کرده است.

با دقت در تصاویر منتشر شده، به این موضوع پی می بریم که با نمونه سفید رنگ مدل 2021 مرسدس بنز کلاس S روبه‌رو هستیم. این خودروی آزمایشی از بدنه نمونه تولیدی بهره می برد.

نحوه طراحی چراغ های LED این خودرو جذاب است. چراغ سمت راننده دارای سه خط عمودی بوده که در سمت شاگرد این سبک طراحی به چشم نمی خورد. از آن جایی که با نمونه اولیه یک خودرو روبه‌رو هستیم، این تفاوت طبیعی به نظر می رسد.

تصاویر منتشر شده از بخش پشتی این خودرو اطلاعات جدیدی را در اختیار ما قرار نمی دهد. شاید جالب باشد بدانید که چراغ های پشت این خودرو روی صندوق عقب نیز کشیده شده است. بخشی از سپر عقب فاقد پوشش محافظ بوده که این موضوع، استفاده از رنگ سفید برای بدنه آن را تایید می کند.

کابین این خودرو در تصاویر جدید نیز قابل مشاهده است. مرسدس بنز تغییرات زیادی را در کابین این خودرو اعمال خواهد کرد. بزرگترین تغییر کابین مربوط به داشبورد آن بوده که از یک نمایشگر بسیار بزرگ بهره می برد.

انتظار می رود نسل جدید مرسدس بنز کلاس S در سال 2020 معرفی و تحت مدل 2021 در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه شود.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها