کد خبر : 15118

مدل 2020 رنو تلیسمان می آید

مدل 2020 رنو تلیسمان می آید

تقریباً یک سال پیش بود که شرکت رنو یک پیشرانه جدید 1.8 لیتری مجهز به توربوشارژر برای تلیسمان ارائه کرد که 225 اسب‌بخار قدرت داشت و برگرفته از مدل قدرتمند مگان RS بود. از آن زمان تاکنون شاهد اعمال تغییر یا به‌روزرسانی جدیدی برای این سدان لوکس فرانسوی نبوده‌ایم اما به تازگی تعدادی عکس مخفیانه از تلیسمان جدید منتشر شده که با پوشش‌های استتاری توسط مهندسین شرکت سازنده در حال آزمایش و بررسی است.

به گزارش خودروتک ، تلیسمان با فروش 19,784 دستگاه حتی به گرد پای فولکس پاسات به عنوان پرفروش‌ترین خودروی سگمنت D قاره اروپا نرسیده است.

همچون مگان هاچ‎بک جدید که به تازگی توسط جاسوسان صنعتی با پوشش‎های استتاری بدنه شکار شده، شرکت رنو سعی داشته ظاهر این خودرو را نیز از بینندگان پنهان کند که البته در این امر تاکید بر نمای جلو و عقب خودرو بوده است. آن دسته از افرادی که برای دیدن نوارهای LED نصب شده در سپر تلیسمان مشتاق هستند باید اندکی صبور باشند چراکه در مدل فیس‎لیفت ، تعدادی از جزئیات طراحی متفاوت خواهند بود.

تا جایی‎که قابل تشخیص است، می‎توان مشاهده کرد که طراحی جلوپنجره مدل جدید متفاوت با نمونه قبلی بوده و طراحی بخش پایین سپر جلو نیز تغییر کرده است. در نمای عقب به نظر می‎رسد چراغ‎های عقب صاحب گرافیک تازه‎ای شده‎اند و نمای سپر عقب نیز به منظور ایجاد هماهنگی با سپر جلو طراحی تازه‎ای یافته است.

اگر با دقت بیشتری به تصاویر نظاره کنید متوجه خواهید شد که روی برخی قطعات کابین تلیسمان جدید نیز از پوشش‎های استتاری استفاده شده که این می‎تواند نویدبخش اعمال به‎روزرسانی در فضای داخلی این خودرو باشد هرچند اعمال تحول اساسی در طراحی داشبورد تلیسمان بسیار بعید به نظر می‎رسد. با این وجود، می‎توانیم انتظار مشاهده کنسول وسط بزرگ‎تر با چیدمان جدید و سیستم اطلاعات سرگرمی به روز شده در کابین تلیسمان جدید را داشته باشیم.

تصویر جاسوسی رنو تلیسمان 2020

با نگاه به آمار فروش 154,074 دستگاه فولکس‌ واگن پاسات در سال گذشته در قاره اروپا، به راحتی می‌توان دریافت که رنو تلیسمان با فروش 19,784 دستگاه حتی به گرد پای پاسات به عنوان پرفروش‌ترین خودروی سگمنت D نرسیده است. در رتبه‌های پایین‌تر از پاسات سدان‌های پرفروش دیگر مانند اشکودا ساپرب با فروش 74,697 دستگاه ، اپل اینزیگنیا که 67,424 خریدار به سوی خود جذب کرده و فورد موندئو که 49,596 دستگاه از آن به فروش رسیده نیز قرار دارند که البته سدان لوکس رنو با آن‌ها نیز فاصله بسیاری دارد.

در نهایت می‌توان حدس زد که شرکت رنو، مدل جدید تلیسمان را پاییز سال جاری به نمایشگاه فرانکفورت بیاورد اما این احتمال وجود دارد که فرآیند نوسازی این سدان بزرگ بیشتر طول کشیده و نمونه نهایی برای شرکت در نمایشگاه خودرو ژنو در مارس 2020 آماده باشد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها