کد خبر : 15079

پورشه ماکان برقی در راه است

پورشه ماکان برقی در راه است

بر اساس بیانیه پورشه، نسل بعدی مدل ماکان تمام الکتریکی خواهد بود که این به معنای خداحافظی با مدل های GT و توربو خواهد بود. همچنین نسل جدید از ماکان به عنوان اولین SUV الکتریکی شرکت پورشه به حساب می آید.

به گزارش خودروتک ، علاوه بر ماکان، پورشه عرضه‌ی مدل تمام الکتریکی تایکان را نیز برای امسال در برنامه‌ی خود دارد. همچنین این شرکت قصد دارد مدلی دیگر را با نام تایکان کراس توریسمو پس از پورشه تایکان عرضه کند تا خط تولید کاملی از مدل های تمام الکتریکی تحت عنوان Mission E راه اندازی نماید.

پورشه ماکان آبی

اولیور بلوم مدیر عامل شرکت پورشه می گوید:

“سیستم حمل و نقل الکتریکی و پورشه هماهنگی فوق العاده ای با یکدیگر دارند. علت این امر نه تنها روش راندمان بالای هر دو آنها است بلکه به خاطر کارکتر اسپورت آنها هم می باشد. تا سال ۲۰۲۲ ما سرمایه گذاری بیش از ۶ میلیارد یورویی در حمل و نقل الکتریکی خواهیم داشت و تا سال ۲۰۲۵ پنجاه درصد تمامی محصولات جدید پورشه پیشرانه‌ی الکتریکی خواهند داشت. در طول ۱۰ سال آینده تمرکز ما بر روی پیشرانه‌ی بنزینی بهینه تر، محصولات پلاگین هیبریدی و نسخه های تمام الکتریکی اسپورت خواهد بود. هدف ما پیشرو بودن در تکنولوژی است و به همین خاطر بصورت مداوم در حال همسو کردن شرکت با روند حمل و نقل آینده خواهیم بود.”

همانطور که پورشه اعلام کرده است، این شرکت در حال تغییر سایت Leipzig خود به منظور تولید خودرو های الکتریکی است.


منبع: کاریرا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها