کد خبر : 14963

آغاز فروش سانگ یانگ تیوولی 2019 + قیمت

آغاز فروش سانگ یانگ تیوولی 2019 + قیمت

بر اساس گفته‌های رئیس خودروساز کره‌ای سانگ‌یانگ، اولین اطلاعات از سانگ‌یانگ تیوولی و سانگ‌یانک تیوولی XLV 2019 منتشر شده است. این اتومبیل‌ها که در میانه عمر خود قرار دارند انتظار می‌رود نسخه الکتریکی آن‌ها در سال 2020 نیز به بازار عرضه شود.

به گزارش خودروتک ، از سال 2015 تولید سانگ‌یانگ تیوولی به عنوان اولین اتومبیل ساخته شده با این برند زیرمجموعه ماهیندرا در کره جنوبی آغاز شد. در سال 2011 بود که این شرکت هندی 70 درصد از سانگ‌یانگ کره جنوبی را خریداری کرد، که در آن زمان دچار ورشکستگی شده بود. در حال حاضر ماهیندرا صاحب 74 درصد از سهام سانگ‌یاگ است و این شرکت حتی از قبل نیز بهتر شده است.

این شرکت در سال 2018 میلادی 143,309 دستگاه اتومبیل به فروش رسانده است که 109,140 دستگاه مربوط به فروش داخلی و 34,169 دستگاه از تولیدات این شرکت نیز صادر شده است. تیوولی بیش از 43,000 دستگاه از فروش سانگ‌یانگ را به خود اختصاص داده است که این رقم به جز 6,182 دستگاهی است که با تیپ XLV به اروپا ارسال شده است. بر اساس گفته‌ها باید دید در سال 2019، تیوولی و تیوولی XLV چه برای گفتن دارند؟

قیمت سانگ‌یاگ تیوولی SE در بریتانیا 14,495 پوند و برای سانگ تیوولی XLV Ultimate 19,745 پوند است و از خدمات گارانتی تا 7 سال یا 240,000 کیلومتر برخوردار است که تا پنج سال از خدمات PCP به قیمت 179 پوند در هر ماه برخوردار است.

پیشرانه با ظرفیت 1.6 لیتری که استاندارد آلایندگی یورو6 برای بنزین و دیزل را دارا است در نسخه اروپا و بریتانیا جایگزین شده است و و طول بدنه و فاصله دو محور آن برای دست‌یابی به ظرفیت 720 لیتر کشیده شده است این دو مدل هر دو از امکانات کافی برای رانندگی روزانه برخوردار هستند.

سیستم تهویه، رینگ فولادی، کروز کنترل، 7 ایربگ، سیستم اتصال بلوتوث و کنترل بدون کلید، جعبه دنده 6 سرعته و سیستم خودران ترمز اضطراری تنها تعدادی از امکانات مهم این اتومبیل‌ها است. جعبه دنده 6سرعته Aisin اتوماتیک و صفحه لمسی 7 اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی این اتومبیل با سیستم‌های DBA، اپل و اندروید برای این دو اتومبیل در نظر گرفته شده است.

سیستم Hill Descent Control به عنوان استاندارد در همه طرح‌های این اتومبیل در نظر گرفته شده‌است که در مدل Ultimate ویژگی auto-closing با سیستم قفل مرکزی از راه دور هماهنگ شده است. جعبه دنده Aisin تنها در مدل Ultimate به عنوان یک آپشن در دسترس قرار گرفته است.

نیک لیرد رئیس بخش بریتانیای سانگ‌یانگ درباره تیوولی گفته است:« بر اساس خواسته مخاطبان ما تیوولی را در محدوده یک اتومبیل ساده اما بسیار مجهز و مقرون به صرفه قرار داده‌ایم.»

این مقام مسئول در این شرکت کره‌ای ادامه داد:« مشتریان انگلیسی که اهمیت زیادی برای پول قائل‌اند سانگ‌یانگ واقعا اتومبیل‌های بدی به آن‌ها ارائه نمی‌دهد.»


منبع: اتومبیل فارسی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها