کد خبر : 14884

گمانه زنی ها درباره مشخصات فنی شاسی بلند بوگاتی

گمانه زنی ها درباره مشخصات فنی شاسی بلند بوگاتی

به نظر می رسد بوگاتی به دنبال توسعه یک خودروی شاسی بلند دو درب است. کراس اوور بوگاتی احتمالا به یک موتور 8 سیلندر مجهز می شود.

به گزارش خودروتک ، به تازگی اطلاعات جدیدی در رابطه با کراس اوور بوگاتی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس گزارشی جدید، تیم مهندسی بوگاتی برای توسعه این خودرو منتظر دریافت تاییدیه از سوی اعضای هیئت مدیره است.

به نظر می رسد کراس اوور بوگاتی یک محصول بسیار خاص است. گزارش جدید از این خودرو به عنوان یک کراس اوور دو درب یاد می کند. در حالی که انتظار می رود این خودرو دارای شباهت هایی با لامبورگینی اوروس باشد، در مقایسه با رقیب ایتالیایی خود ابعاد کوچکتری دارد و در نمونه دو درب روانه بازار می شود.

در این گزارش به این موضوع اشاره شده که قدرت تولیدی کراس اوور بوگاتی توسط موتور مورد استفاده در بوگاتی اوروس تامین می شود. این موتور 8 سیلندر حجمی برابر با 4.0 لیتر داشته که به همراه توربوشارژر دوقلو قدرتی برابر با 641 اسب بخار تولید می کند.

بوگاتی قصد دارد اولین خودروی کراس اوور خود را مجهز به سیستم هیبریدی روانه بازار کند. با توجه به این موضوع، موتور مورد استفاده در این خودرو قادر به تولید 1000 اسب بخار قدرت خواهد بود که 359 اسب بخار از لامبورگینی اوروس بیشتر است!

انتظار می رود این محصول جدید بوگاتی در مقایسه با لامبورگینی اوروس وزن بسیار کمتری داشته باشد. نماینده لامبورگینی وزنی برابر با 2200 کیلوگرم دارد. لازم به ذکر است؛ مدل مسابقه ای این خودرو با نام اوروس ST-X نزدیک به 25 درصد وزن کمتری دارد.

در صورتی که تمام اقدامات بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته انجام شود، خودروی شاسی بلند بوگاتی سال 2023 وارد خط تولید می شود. به نظر می رسد بوگاتی قصد تولید 800 نمونه از این خودرو را به صورت سالانه داشته باشد که در مقایسه با محصولاتی مانند شیرون، بسیار زیاد است.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها