کد خبر : 14843

کابین جذاب سیتروئن C4 جدید خبرساز شد

کابین جذاب سیتروئن C4 جدید خبرساز شد

صفحه نمایش 9 اینچی و سیستم اطلاعات و سرگرمی جدیدتر با قابلیت فرمان صوتی این روزها به ذائقه مشتریان چینی این برند فرانسوی خوش آمده است.

به گزارش خودروتک ، در حالیکه اکثر بازارهای اروپای غربی دیگر تمایلی به سدان‌های سیتروئن نشان نمی‌دهند، چینی‌ها 5 مدل مختلف از این سدان‌ها را در کشورشان به فروش می‌رسانند.

سیترون C4 L یکی از این سدان‌هاست که اخیرا با حفظ فضای خارجی تغییرات مهمی را در فضای داخلی تجربه کرده است.

تحول فضای داخلی در سدان C4 سیتروئن

سیتروئن C4 L را در سال 2012 معرفی کرده و در سال 2016 نسخه فیس‌لیفت شده آن را ارائه داد.

سیتروئن فضای خارجی C4 L را حفظ کرده و در مقابل داشبورد خودرو را مورد بازطراحی قرار داده است. به همین دلیل فضای داخلی چهره جدید به خود گرفته و کاملا رقابتی نشان می‌دهد. صفحه نمایش 9 اینچی و سیستم اطلاعات و سرگرمی جدیدتر با قابلیت فرمان صوتی یکی از گزینه‌های ویژه این خودرو است که این روزها به ذائقه مشتریان چینی این برند فرانسوی خوش آمده است. این صفحه نمایش در بخش مرکزی داشبورد قرار گرفته و تم دو رنگ این بخش در جذاب شدن بیشتر فضای داخلی موثر است.

تحول فضای داخلی در سدان C4 سیتروئن

از دیگر ارتقاهای این خودرو می‌توان به سامانه کنترل هوا، فرمان سه پر،  نمایشگر چند منظوره، دریچه تهویه هوای بازطراحی شده و ترمز پارک الکترونیک اشاره کرد. با این وجود داشبورد نظم بیشتری یافته و سردرگمی کمتری را برای راننده رقم می‌زند. فضا به مراتب نسبت به نسل  قبل مدرن‌تر شده و منبع این طراحی را می‌توان به مدل هاچ‌بک C4 اروپایی نسبت داد.

سدان‌های C4 L بر روی همان پلت‌فرم‌های جدید C4 سوار شده‌اند، با این وجود فاصله بین محوری در این خودرو 110 میلیمتر بلندتر شده که فضای بیشتری را برای سرنشینان خودرو رقم می‌زند. مسافران ردیف عقب نیر فضای پای بیشتری دارند.

تحول فضای داخلی در سدان C4 سیتروئن

خودرو با یک موتور 1.2 لیتری 134 اسب‌بخاری و نسخه توربوشارژ 167 اسب‌بخاری ارائه می‌شود که با یک سیستم انتقال قدرت خودکار هماهنگ است.

تحول فضای داخلی در سدان C4 سیتروئن


منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها