کد خبر : 13764

آغاز فروش مرسدس AMG GT53 + قیمت

آغاز فروش مرسدس AMG GT53 + قیمت

قیمت مرسدس – ای‌ام‌جی GT 53 چهار درب کوپه از سوی سازنده آلمانی آن اعلام شد. این خودرو قیمتی کمتر از 100 هزار دلار دارد.

به گزارش خودروتک ، مرسدس بنز در نهایت قیمت مرسدس – ای‌ام‌جی GT 53 چهار درب کوپه را برای بازار ایالات متحده آمریکا اعلام کرد. این خودرو که جدیدترین عضو از خانواده AMG GT کوپه محسوب می شود، با قیمت پایه 99 هزار دلار به همراه 995 دلار هزینه حمل به مقصد، در اختیار خریداران قرار می گیرد.

مرسدس – ای‌ام‌جی GT 53 چهار درب کوپه رقیب جدی پورشه پانامرا Turbo و آئودی RS7 اسپرت بک محسوب می شود. این خودروی آلمانی به یک موتور 6 سیلندر خطی مجهز شده که حجمی برابر با 3.0 لیتر دارد.

این موتور از قابلیت EQ Boost بهره می برد و همراه با توربوشارژر قادر به تولید 429 اسب بخار قدرت و 520 نیوتون متر گشتاور است.

قابلیت EQ Boost می تواند در سرعت پایین موتور، قدرتی برابر با 21 اسب بخار و گشتاوری برابر با 250 نیوتون متر را برای راننده به همراه داشته باشد.

این ویژگی از انرژی الکتریکی ذخیره شده در باتری 48 ولتی استفاده می کند. لازم به ذکر است؛ قابلیت EQ Boost برای مرسدس – ای‌ام‌جی GT 63 و GT 63 S در نظر گرفته نشده است.

یکی دیگر از قابلیت های انحصاری GT 53، کمپرسور کمکی الکتریکی است. این ویژگی باعث می شود، توربو عملکرد سریع تری در دورهای پایین داشته باشد. دور این کمپرسور در یک‌سوم ثانیه به 70 هزار دور بر دقیقه می رسد.

از دیگر ویژگی های مرسدس – ای‌ام‌جی GT 53 چهار درب کوپه استاندارد این خودرو می توان به جعبه دنده خودکار 9 سرعته، سیستم چهار چرخ محرک +4Matic، کالیپرهای ترمز نقره ای رنگ با 6 پیستون و سیستم صوتی Burmester اشاره کرد.

قیمت مرسدس – ای‌ام‌جی GT 53 چهار درب کوپه با توجه به تجهیزات استاندارد و موتور قدرتمند آن، مناسب به نظر می رسد. انتظار می رود این خودرو به فروش مناسبی در بازار دست پیدا کند.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها