کد خبر : 13429

پورشه تصاویر اولیه تایکان را با ایمیل منتشر کرد

پورشه تصاویر اولیه تایکان را با ایمیل منتشر کرد

پورشه تایکان یک خودروی تمام برقی اسپرت بوده که شرکت سازنده آن به تازگی دو طرح از آن را در اختیار رسانه ها قرار داده است.

به گزارش خودروتک ، پورشه در گذشته به صورت رسمی اعلام کرده بود از خودروی تمام برقی تایکان به صورت رسمی در ماه سپتامبر سال جاری میلادی رونمایی می کند.

به تازگی این شرکت آلمانی ایمیلی را برای افرادی که این خودرو را پیش خرید کرده اند، ارسال کرده است. در این ایمیل به این موضوع اشاره شده که پورشه تایکان بر اساس برنامه ریزی قبلی، تولید می شود.

بخشی از ایمیل پورشه به شرح زیر است: در حال اتمام کار مربوط به خط تولید در Zuffenhausen هستیم تا آخرین مرحله مربوط به تولید پورشه تایکان، انجام شود. این خودرو آینده را به نمایش می گذارد و نشان دهنده استاندارد جدیدی در زمینه شارژ خودروهای برقی است.

دو طرح منتشر شده، طراحی این خودروی تمام الکتریکی را به خوبی مشخص می کند. همانطور که می دانید، این محصول بر اساس خودروی مفهومی Mission E توسعه یافته است.

پورشه تایکان

پورشه تایکان

در حالی که با یک خودروی تمام الکتریکی روبه‌رو هستیم، پورشه به خوبی توانسته آن را به صورت یک محصول اسپرت و جذاب طراحی کند. خودروی موجود در این تصاویر طراحی جذاب تری در مقایسه با نمونه های اولیه آن دارد.

پورشه تایکان عملکرد بی نظیری خواهد داشت. این خودرو به دو موتور برقی مجهز می شود که در مجموع قدرتی بیش از 600 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد. سرعت این خودرو در کمتر از 3.5 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. این شتاب مشابه با شتاب پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، راننده با هر بار شارژ می تواند مسافتی برابر با 500 کیلومتر با این خودرو رانندگی کند. انتظار می رود برد این خودرو در دنیای واقعی کمتر باشد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها