کد خبر : 13151

زمان عرضه مازراتی آلفیری مشخص شد

زمان عرضه مازراتی آلفیری مشخص شد

مازراتی آلفیری محصول جدید این شرکت ایتالیایی بوده که سال آینده میلادی در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

به گزارش خودروتک ، در سال 2014 شاهد رونمایی از نمونه مفهومی مازراتی آلفیری بودیم. مارزاتی در آن زمان خبر از تولید این خودروی اسپرت در سال 2018 داد؛ با این حال در نهایت اعلام شد این خودرو در سال 2021 وارد خط تولید می شود.

به تازگی مدیر عامل مازراتی در مصاحبه ای به این موضوع اشاره کرده که خودروی جایگزین گرن توریسمو در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 در معرض دید عموم قرار می گیرد.

بر اساس اطلاعات جدید، مازراتی آلفیری سال آینده میلادی معرفی می شود؛ با این وجود در سال 2021 و یا 2022 در اختیار خریداران قرار می گیرد. این خودرو در نمونه های مختلف روانه بازار می شود.

تمام نمونه های این خودرو مجهز به موتور برقی به تولید می رسد که یکی از این مدل ها به صورت تمام الکتریکی وارد بازار می شود. این نمونه دارای سه موتور برقی، سیستم چهار چرخ محرک و باتری 800 ولتی است. این نمونه در بالاترین نمونه خود دارای سیستم آیرودینامیک فعال بوده و سرعت آن در مدت زمان 2 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

در حالی که نمونه مفهومی این خودرو چندین سال پیش معرفی شده است، امید می رود مدل تجاری دارای طراحی مشابه با آن باشد. انتظار می رود مدل کانورتیبل این خودرو نیز روانه بازار شود.

قبل از ورود مازراتی آلفیری به بازار، مدل های بهبودیافته مازراتی گیبلی، کواتروپورته و لوانته وارد بازار می شوند. نسل آینده این محصولات در اواخر سال 2022 از راه می رسند و در نسخه های تمام برقی، هیبریدی ملایم و پلاگین هیبریدی به فروش می رسند.

علاوه بر مازراتی، آلفارومئو نیز در آینده تغییرات زیادی را تجربه می کند و خودروهای جدیدی را در اختیار خریداران قرار می دهد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها