کد خبر : 13150

ون فوق لوکس ساخت هند

ون فوق لوکس ساخت هند

شرکت پینکل هند، خانه متحرک و لوکس فینتزا مجهز به امکانات رفاهی استاندارد را رونمایی کرد که شباهت زیادی به ون فورد سری E دارد.

به گزارش خودروتک ، پینکل فینتزا (Pinnacle Finetza) خانه متحرک لوکس ساخت هند است که شباهت زیادی به ون فورد E-Series دارد. مجموعه‌ی درخورتوجهی از امکانات رفاهی در عقب این ون لوکس قرار گرفته که آن را از سایر محصولات تفریحی متمایز می‌کند. پس از رسیدن به مقصد، عقب ون فینتزا گسترش می‌یابد تا فضای بیشتری برای افراد در داخل ایجاد شود. پینکل ادعا می‌کند اولین شرکت هندی است که یک خودروی تفریحی (RV) قابل ارتقا برای خریداران ارائه می‌دهد.

Pinnacle Finetza van / ون لوکس خانه متحرک

طراحی فضای داخلی ون فینتزا بسیار هوشمندانه به نظر می‌رسد که با طرح رنگ بژ برجسته می‌شود. هر چند چنین طرحی برای این ون تفریحی جذاب است، اما مشتریان می‌توانند رنگ‌های دیگری را نیز سفارش دهند. خریداران همچنین می‌توانند تنظیمات صندلی‌ها را در داخل ون سفارشی کرده که شامل مبلمان و نیمکت‌های مبلی موتوری قابل تبدیل به تخت می‌شوند. در داخل فضای خواب ثابت نیز در دسترس است؛ انواع طرح‌های مختلف میز شامل طرح‌های تاشو و کشویی برای خلاص شدن از آن‌ها زمانی‌که مناطق مسطح لازم نیستند، وجود دارد. بسته به پیکربندی، فینتزا می‌تواند بین دو تا هشت نفر را در داخل خود جا دهد.

Pinnacle Finetza van / ون لوکس خانه متحرک

برای لذت بردن از اوقات استراحت، صفحه‌نمایش‌های متعددی در اطراف کابین وجود دارد؛ سیستم سینمای خانگی برای اتصال تجهیزاتی مانند کنسول‌ بازی ویدئویی، تجهیزات نمایش فیلم یا دستگاه‌های پخش موسیقی فراهم شده است. روشنایی محیطی قابل تنظیم نیز می‌تواند باتوجه‌به سلیقه مالک ون تفریحی تغییر کند. برای نگه‌داری غذا، فینتزا از آشپزخانه کوچکی مجهز به یخچال و فریزر، اجاق گاز و کتری برقی بهره می‌برد. سرویس بهداشتی به‌صورت استاندارد ارائه شده‌اند و دوش حمام نیز به‌عنوان آپشن با پرداخت هزینه بیشتر وجود دارد.

Pinnacle Finetza van / ون لوکس خانه متحرک

پینکل جزئیات فنی زیادی درباره ون تفریحی لوکس فینتزا ارائه نمی‌دهد. وبسایت این شرکت تنها اشاره می‌کند که این ون دارای شاسی یکپارچه و سیستم تعلیق بادی است و اشاره‌ای به سیستم محرکه نمی‌شود. 

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها