کد خبر : 13044

قیمت کادیلاک XT6 مدل 2020 مشخص شد

قیمت کادیلاک XT6 مدل 2020 مشخص شد

قیمت کادیلاک XT6 مدل 2020 اعلام شد. این خودروی جدید و جذاب با قیمت پایه 53,590 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

به گزارش خودروتک ، در نمایشگاه خودروی آمریکای شمالی 2019 شاهد رونمایی از کادیلاک XT6 مدل 2020 بودیم. به تازگی قیمت این خودرو در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. خریداران می توانند با پرداخت مبلغ 53,950 دلار که شامل هزینه حمل به مقصد نیز می شود، این خودرو را تصاحب کنند.

این خودرو در تریم Sport Control با قیمت پایه 58,090 دلار به فروش می رسد. این تریم برخلاف نمونه پایه، از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برد. سفارش برای این خودرو از این ماه آغاز می شود.

در حال حاضر کادیلاک تجهیزات سفارشی و همچنین رنگ های موجود برای این کراس اوور را مشخص نکرده است، بنابراین نمی توان به قیمت بالاترین نسخه آن با تمام تجهیزات سفارشی دسترسی پیدا کرد.

هر دو تریم این خودرو به یک موتور 6 سیلندر با حجم 3.6 لیتر مجهز شده اند. این موتور قادر به تولید 310 اسب بخار قدرت بوده که این قدرت توسط یک گیربکس 9 سرعته خودکار به چرخ ها منتقل می شود.

تریم Premium Luxury به صورت سفارشی با سیستم چهار چرخ محرک به بازار عرضه می شود؛ با این حال هنوز قیمت آن از سوی کادیلاک اعلام نشده است.

این خودرو به صورت استاندارد به تجهیزات مناسبی مجهز شده است. از میان این تجهیزات می توان به سیستم هشدار تصادف از جلو، سیستم کمکی پارک و سیستم نگهداری خودرو در میان خطوط اشاره کرد.

کادیلاک XT6 مدل 2020 به صورت سفارشی با پکیج Driver Assist به فروش می رسد. این پکیج دارای سیستم های کروز کنترل تطبیقی و ترمز خودکار اضطراری بهبود یافته است.

خریداران می توانند این خودرو را با کابین چوبی و یا فیبر کربنی سفارش دهند. فرمان با سیستم گرمکن، سانروف پانوراما و نمایشگر 8 اینچی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات به صورت استاندارد در اختیار خریداران قرار می گیرد.


منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها