کد خبر : 1277

جزئیات بیشتر از ب ام و M3 مدل 2020

جزئیات بیشتر از ب ام و M3 مدل 2020

شرکت بی‌ام‌و به تازگی از نسل جدید خودروهای سری 3 رونمایی کرده است. امروز رندرهای بی‌ام‌و M3 سدان 2020 در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خودروتک، شرکت بی‌ام‌و اخیرا در نمایشگاه خودروی پاریس از نسل جدید خودروهای سری 3 (G20) رونمایی کرده است. پس از رونمایی از این محصولات، علاقه‌مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی نسخه‌های مختلف آن مانند بی‌ام‌و M3 خواهند بود. در همین راستا طبیعی به نظر می‌رسد که رندرهای این خودرو در فضای مجازی منتشر شود.

به تازگی رندرهای بی‌ام‌و M3 سدان 2020 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. در گذشته شاهد انتشار تصاویر جاسوسی این خودرو در فضای مجازی بودیم. این خودرو قدرتمندترین نمونه در میان محصولات سری 3 بی‌ام‌و محسوب می‌شود که توسط این کمپانی آلمانی در آینده در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بی‌ام‌و در زمان رونمایی از نسل جدید خودروهای سری 3، نسخه M340i آن را نیز معرفی کرد. این خودرو در رده محصولات M Performance قرار می‌گیرد. نسل جدید بی‌ام‌و M3 طراحی مشابه با سایر خودروهای بی‌ام‌و سری 3 خواهد داشت با این تفاوت که از ویژگی‌های بیشتری بهره می‌برد. بر اساس رندرهای بی‌ام‌و M3 سدان 2020 که در اینترنت منتشر شده، این خودرو به رینگ‌های آلیاژی مشابه با بی‌ام‌و M4 GTS مجهز می‌شود. این خودرو دارای سقف فیبر کربنی است.

در رندرهای منتشر شده شاهد استفاده از چهار خروجی اگزوز برای نسل جدید بی‌ام‌و M3 هستیم که ظاهر اسپرتی را برای آن به ارمغان آورده است. تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با بی‌ام‌و X3 M و X4 M در فضای مجازی منتشر شده که می‌توان آن‌ها را به نسل جدید بی‌ام‌و M3 نیز نسبت داد.

بر اساس گزارش‌ها، موتور مورد استفاده در بی‌ام‌و X3 M و X4 M قادر به تولید بیش از 500 اسب بخار قدرت است و خریدار می‌تواند پکیچ Competition را نیز برای این محصولات سفارش دهد. انتظار می‌رود این ویژگیها برای نسل جدید بی‌ام‌و M3 نیز در نظر گرفته شود. در حال حاضر نسخه استاندارد این سه خودرو به موتور 6 سیلندر خطی با حجم 3.0 لیتر مجهز شده‌اند که از توربوشارژر دوقلو بهره می‌برد.

در بی‌ام‌و M3 جدید به جای موتور S55، از موتور S58 استفاده می‌شود. این موتور در حالت استاندارد قادر به تولید قدرتی در محدوده 450 اسب بخار است. شرکت بی‌ام‌و می‌تواند با چندین بهینه‌سازی، قدرت این موتور را به 500 اسب بخار افزایش دهد. به احتمال زیاد بی‌ام‌و در سال آینده میلادی از نسل جدید بی‌ام‌و M3 به همراه خودروهای بی‌ام‌و X3 M و X4 M رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود این خودرو در سال 2020 روانه بازار شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها