کد خبر : 1166

لکسوس LX570 مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

 لکسوس LX570 مدل ۲۰۱۹ رونمایی شد

لکسوس شاسی‌بلند پرچم‌دار خود، LX570 S را با امکانات جدید مدل ۲۰۱۹ در بازار جهانی عرضه می‌کند. آستانه قیمت این محصول، نزدیک به ۱۲۰ هزار دلار است.

به گزارش خودروتک، نسخه‌ی پرچم‌دار شاسی‌بلند پهن‌پیکر لکسوس LX S رسماً در استرالیا عرضه شده است. LX570 S به‌منظور ارائه‌ی نمایی تهاجمی و بهبود فرمان‌‌پذیری، به مجموعه‌ای از ویژگی‌های منحصربه‌فرد مجهز شده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به کیت بدنهٔ تهاجمی‌تر، رینگ‌های آلیاژی بزرگ، کمک‌فنرهای جلوی اسپرت، تریم چرمی و پدال‌های آلیاژی اشاره کرد. ویژگی‌های قابل‌توجه ظاهری این خودرو شامل سپرهای اسپرت با گوشه‌های تیز، رینگ‌های ۲۱ اینچی آلیاژی مشکی براق و جلوپنجره‌ی مشکی‌رنگ منحصربه‌فرد می‌شود. خریداران استرالیایی می‌توانند دو رنگ سونیک کوارتز یا مشکی استارلایت را برای LX570 S انتخاب کنند.

لکسوس LX570 S

 در داخل نسخهٔ پرچم‌دار LX نیز تریم چرمی در دو رنگ مشکی یا زرشکی به‌طور خاص برای مدل LX570 S ارائه شده است. این مدل از تزئینات خاکستری منحصربه‌فرد و پدال‌های آلیاژی هم برخوردار است. تکمیل‌کننده‌ی این قطعات ویژه، کمک‌فنرهای اسپرت جلو است که موجب استحکام بدنه و ثبات فرمان می‌شود. LX570 S به‌عنوان پرچم‌دار لکسوس به فنّاوری‌های استاندارد، تجهیزات ایمنی و ویژگی‌های لوکس هم مجهز شده است. یکی از این تجهیزات، پکیج ایمنی لکسوس پلاس است که شامل سیستم ایمنی پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی راداری، هشدار خروج از خط، نوربالای تطبیقی، نمایشگر سربالا، سیستم پایش نقاط کور و هشدار ترافیک عقب می‌شود.

لکسوس LX570 S

 

از دیگری ویژگی‌های استاندارد این شاسی‌بلند لوکس ژاپنی می‌توان به دوربین عقب با میدان دید ۱۸۰ درجه، ۱۰ کیسه‌ی هوا و سیستم نظارت بر مسیر با چهار دوربین اشاره کرد. تجهیزات رفاهی استاندارد این خودرو نیز شامل گرم‌کن غربیلک فرمان، تهویه و گرم‌کن صندلی‌های جلو و ردیف دوم، سیستم تهویه مطبوع چهار منطقه‌ای و نمایشگر ۱۲.۳ اینچی سیستم سرگرمی اطلاعاتی با ناوبری ماهواره‌ای می‌شود.

تمامی مدل‌های LX570 S به پیشرانه‌ی ۵.۷ لیتری V8 بنزینی مجهز هستند که ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک جعبه‌دنده‌ی هشت سرعته‌ی خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. قیمت لکسوس LX570 در استرالیا از ۱۶۸,۰۸۹ دلار استرالیا (معادل ۱۱۹,۱۱۰ دلار امریکا) آغاز می‌شود.

لکسوس LX570 S


منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها