کد خبر : 11522

دلبری به سبک مک‌لارن

دلبری به سبک مک‌لارن

قرار است یک دستگاه مک‌لارن 600LT اسپایدر سفارشی با لباس خاکستری مزین به نوارهای سبز رنگ به نمایشگاه خودرو ژنو قدم بگذارد تا چشم علاقمندان خودروهای منحصربه‌فرد را به سوی خود جلب کرده و از میان آن‌ها خریداری برای خود بیابد.

به گزارش خودروتک، تیم MSO تصمیم به ساخت نمونه‌ای منحصربه‌فرد از مک‌لارن 600LT اسپایدر گرفته تا آن را در نمایشگاه خودرو ژنو به معرض نمایش بگذارد.

علت انتخاب نوار سبز رنگ برای بدنه این خودرو یادآوری مدل 675LT بوده و از طرفی این ترکیب رنگ به صورت انحصاری در اختیار MSO یعنی بخش خودروهای سفارشی مک‌لارن است. این رنگ ویژه را می‌توانید روی قطعاتی چون زیرسپرها، قطعات روی درها و دیفیوزر عقب بیابید.

آقای انصار علی که مدیریت MSO را برعهده دارد در مورد فعالیت‌های این بخش از شرکت مک‌لارن این‌گونه اظهارنظر کرده که نیمی از مالکان مک‌لارن 600LT کوپه تاکنون از خدمات MSO بهره مند شده‌اند و اکنون MSO تصمیم به ساخت نمونه‌ای منحصربه‌فرد از 600LT اسپایدر گرفته تا آن را در نمایشگاه خودرو ژنو به معرض نمایش بگذارد.

وی در ادامه توضیح داده که تیم طراحی MSO این فرصت را یافته که با توجه به جزئیات و استفاده از مواد نوآورانه، هنر صنعتگران خود را به رخ بکشد و مرزهای جدیدی از زیبایی را برای مدل 600LT تعریف نماید. وی معتقد است که خودروهای کمی در دنیا وجود دارند که شایسته دریافت خدمات MSO به صورت کامل (نه فقط با اضافه کردن قطعات پیش پا افتاده) باشند.

مالکان این خودروها می‌توانند با آسودگی خیال به MSO مراجعه کرده و خودرویی منطبق با خواسته‌ها و تصورات ذهنی خود دریافت کنند. برای این خودرو امکان انتخاب قطعات فیبرکربنی زیادی وجود دارد که می‌توان به قطعات نصب شده روی سپر جلو اشاره کرد. باز هم برای ادای احترام به مدل 675LT، تمام قطعات فیبرکربن استفاده شده روی بدنه این خودرو از روکش نهایی جلا خورده بهره می‌برند.

رینگ‌های 10 پره مشکی سبک وزن متعلق به نسخه سفارشی مک‌لارن 600LT

از دیگر اجزا سفارشی این خودرو می‌توان به سقف جمع‌شونده سفارشی کربن، رینگ‌های 10 پره مشکی سبک وزن، کالیپرهای ترمز سبز رنگ و دوخت سبز رنگ پوشش فرمان اشاره کرد. صندلی‌های مسابقه‌ای و سبک وزن خودرو مشابه نمونه‌های استفاده شده در مدل Senna از جنس فیبرکربن بوده و از آلکانترا در پوشش فرمان استفاده شده است. پدال گاز ، بخش میانی داشبورد و پشت سری صندلی‌ها به نشان 600LT مزین شده و پلاک یادبود MSO نیز در کابین به چشم می‌خورد. غیر از همه این‌ها، امکان سفارش این خودرو با قطعات بیشتری از جنس فیبرکربن وجود دارد.

پیشرانه مک‌لارن 600LT اسپایدر نمونه‌ای هشت سیلندر توربوشارژ با حجم 3.8 لیتر بوده که قدرتی در حدود 591 اسب‌بخار تولید می‌کند. این پیشرانه خودرو را قادر می‌سازد ظرف تنها 2.9 ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت رسیده و تا دستیابی به سرعت 324 کیلومتر برساعت پیشروی کند. جالب است بدانید در حالت سقف باز، حداکثر سرعت خودرو تنها 8 کیلومتر برساعت کاهش خواهد یافت.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها