کد خبر : 11430

نسخه ای خاص از آقای خاص خودروها

نسخه ای خاص از آقای خاص خودروها

شرکت Hofele به تازگی محصول منحصربه‌فرد جدیدی ارائه داده که براساس مرسدس بنز S کلاس ساخته و پرداخته شده است. این خودرو Ultimate S نام گرفته که البته برازنده آن نیز هست چراکه قرار شده تنها یک دستگاه از آن ساخته شود.

به گزارش خودروتک، مهمترین ویژگی ظاهری این خودرو را بدون شک می‌توان رنگ‌آمیزی متفاوت بدنه و کابین آن دانست.

شرکت Hofele ادعا کرده سطح تجهیزات و مواد به کار گرفته شده در خارج و داخل این خودرو آنقدر بالاست که به راحتی می‌تواند باعث اشتباه بیننده شده و آن را با سدان اشرافی میباخ اشتباه بگیرند. در همین راستا، اولین نکته فریب‌دهنده را می‌توان سپرهای این خودرو دانست که بسیار شبیه به سپرهای میباخ هستند. غیر از آن‌ها، می‌توان به زیرسپرها و دیگر عناصر کرومی به کار رفته در بدنه این خود اشاره کرد.

مهمترین ویژگی ظاهری این خودرو را بدون شک می‌توان رنگ‌آمیزی دورنگ بدنه دانست که در اثر همنشینی سیاه با طلایی، ظاهری بسیار چشمگیر و اشرافی به این مرسدس ویژه بخشیده است. نشان شرکت Hofele جانشین نشان ستاره سه پر شده و رینگ‌های نقره‌ای رنگ سفارشی نیز جلوه بصری این خودرو را تکمیل کرده‌اند.

استفاده از ترکیب رنگ دوتایی در پوشش چرم فضای داخلی S کلاس منحصربه‌فرد نیز ادامه یافته درحالی‌که نشان Hofele را می‌توانید روی پشت سری صندلی‌ها بیابید. در این خودرو می‌توان تجهیزات رفاهی مشابه با دیگر نمونه‌های S کلاس را یافت که شامل نورپردازی داخل، سقف شیشه‌ای، صندلی‌های حافظه‌دار همراه با ماساژور، سیستم صوتی ویژه به همراه صفحه نمایش و انبوهی از موارد دیگر می‌شود.

معمولاً خودروهایی که توسط شرکت Hofele دستخوش تحول می‌شوند در بخش فنی بدون تغییر خاصی باقی می‌مانند و تا لحظه نوشته شدن این مطلب نیز اطلاعات خاصی در مورد تغییرات احتمالی فنی این خودرو منتشر نشده است. بنابراین می‌توان ادعا کرد که بخش فنی این مرسدس منحصربه‌فرد دچار تحول خاصی نشده هرچند که با توجه به قابلیت‌های فنی مرسدس S کلاس، به نظر می‌رسد در این بخش نیازی هم به تغییر احساس نمی‌شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها