کد خبر : 11365

کراس اوور جدید هیوندای به نیویورک می آید

کراس اوور جدید هیوندای به نیویورک می آید

بر اساس گزارشی جدید، هیوندای به دنبال معرفی یک کراس‌اوور جدید است. این محصول ابعا‌د کوچک‌تری نسبت به کونا خواهد داشت.

به گزارش خودروتک، همانطور که می‌دانید، شرکت‌های هیوندای و کیا به دنبال رونمایی از 13 خودروی جدید در سال جاری میلادی هستند که نسل جدید هیوندای سوناتا نیز شامل آن می‌شود. این خودرو با طراحی متفاوتی نسبت به گذشته معرفی می‌شود و نقش مهمی را بر عهده دارد. هیوندای قصد دارد نمونه استیشن این خودرو را در کشورهای اروپایی به فروش برساند. علاوه بر نسل جدید سوناتا، اولین خودروی شاسی بلند جنسیس نیز در سال جاری میلادی از راه می‌رسد. به نظر می‌رسد یکی از دیگر از این محصولات، کراس‌اوور جدید هیوندای باشد که در نمایشگاه خودروی نیویورک در اواسط ماه آوریل در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Motor Trend، این شرکت کره‌ای به دنبال رونمایی از یک کراس‌اوور کوچک‌تر از هیوندای کونا است تا بتواند آن را با قیمت کمتری به بازار عرضه کند. این خودرو به عنوان یک کراس‌اوور اقتصادی و پایین رده در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می‌شود. مدیر بخش طراحی هیوندای، SangYup Lee در رابطه با این موضوع به رسانه‌ها گفته است: این محصول کوچکتر از کونا بوده و در مقایسه با این خودرو از طراحی متفاوتی بهره می‌برد. در حالی که کونا دارای طراحی جذابی است، این خودروی جدید با طراحی جعبه‌ای و جسورانه از راه می‌رسد.

نام این کراس‌اوور جدید مشخص نشده است. این محصول به عنوان یک خودروی پایین رده در ایالات متحده آمریکا عرضه می‌شود و هدف آن خریداران جوان‌تر در مقایسه با هیوندای کونا است. انتظار می‌رود این خودرو به علت ابعاد کوچک و طراحی جسورانه خود، با استقبال مناسبی از سوی مشتریان در این کشور مواجه شود. کراس‌اوور جدید هیوندای بر اساس پلتفرم خودروی کونا توسعه پیدا نمی‌کند، بنابراین به احتمال زیاد پلتفرم آن با هیوندای i10 و کیا پیکانتو یکسان باشد.

از دیدگاه منطقی این خودرو علاوه بر ایالات متحده آمریکا، باید در بازار دیگر کشورها مخصوصا اروپا نیز برای فروش عرضه شود. در کشورهای اروپایی این محصول باید با خودروهایی مانند سوزوکی Jimny رقابت کند. در حال حاضر اطلاعات رسمی از سوی هیوندای در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می‌رود با این کراس‌اوور جدید در آینده نزدیک ملاقات کنیم.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها