کد خبر : 10958

خودروی جدید زیرمجموعه برقی ولوو در راه است

خودروی جدید زیرمجموعه برقی ولوو در راه است

به تازگی تصویری از بخش پشتی خودروی برقی پولستار 2 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. این خودرو اواخر ماه جاری میلادی از راه می‌رسد.

به گزارش خودروتک، خودروی پولستار 2 در نمایشگاه بین‌المللی خودروی ژنو 2019 در معرض دید عموم قرار می‌گیرد؛ با این حال این سازنده خودرو از سدان تمام الکتریکی جدید خود در یک رویداد آنلاین در تاریخ 27 فوریه، یک هفته قبل از نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی می‌کند. پولستار در رابطه با مراسم رونمایی از این خودرو اعلام کرده است: مراسم آنلاین باعث کاهش تولید کربن می‌شود. این موضوع یکی از اصلی‌ترین اهداف برای تولید خودروهای برقی را پشتیبانی می‌کند و این هدف بهبود کیفیت هواست.

پیش از معرفی رسمی این خودرو، پولستار تصمیم گرفته تصویر جدیدی را از خودروی پولستار 2 در فضای مجازی منتشر کند. این تصویر بخش پشتی خودروی آینده پولستار را نشان می‌دهد. بر اساس این تصویر، محصول آینده این شرکت سوئدی از چراغ‌های LED سراسری در بخش پشتی خود بهره می‌برد که باعث ایجاد تفاوت میان آن و پولستار 1 خواهد شد. در گذشته تصویر دیگری از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود که بخش پشتی این خودرو را از نمای بالایی به نمایش می‌گذاشت.

در حالی که پولستار 1 یک خودروی کوپه هیبریدی لوکس است، پولستار 2 اولین خودروی تمام برقی پولستار محسوب می‌شود که برای رقابت با محصولاتی مانند تسلا مدل 3 در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. تمام خودروهای پولستار در آینده به صورت تمام الکتریکی توسعه پیدا کرده و به تولید می‌رسند. پولستار 2 در مقایسه با پولستار 1 قیمت بسیار پایین‌تری خواهد داشت. قیمت پایه پولستار 1 برابر با 150 هزار دلار است. علاوه بر قیمت پایین‌تر، خودروی دوم پولستار قدرت کمتری را نیز در اختیار راننده قرار می‌دهد.

بر اساس اعلام پولستار، موتور مورد استفاده در پولستار 2 قادر به تولید 400 اسب بخار قدرت است. این خودرو با هر بار شارژ قادر به همراهی راننده تا مسافت 482 کیلومتر است. خوشبختانه تولید این خودرو برخلاف پولستار 1 محدود نخواهد بود. پولستار 1 در سه سال اول، تنها در 500 نسخه به صورت سالانه به تولید می‌رسد. پولستار 2 به سیستم اطلاعات و سرگرمی اندرویدی پیشرفته مجهز می‌شود. به نظر می‌رسد این سیستم برای محصولات آینده ولوو نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اطلاعات کامل این خودرو دو هفته آینده، 27 فوریه منتشر می‌شود. در این تاریخ پولستار 2 در یک مراسم آنلاین معرفی خواهد شد.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها